Archiv diskusí a komentářů
Přehled komentářů
První přípravné utkání již příští sobotu!
HC Rokycany "J" x HC DTJ Klabava (kraj.př.)
17.8.2013 - ZS Rokycany - 17:00
Re: Přípravné utkání!
(pivař, 17. 8. 2013 16:10)Díky Bláhiči, jsem rád,že to není až takový problém. a souhlasím s "faninkou" proč nepokračujete tady s těmi stránky, jsou dobré a lidi už se na ně zvykli. Můžete přeci jen aktualizovat a my, co nemáme FB se alespoň dozvíme o týmu co chceme vědět. Jdu se podívat na váš zápas!
HC
(Klub mého srdce HC Strakonice, 15. 8. 2013 10:38)Ahoj Rokycanský
Jsou prázdniny a tak brouzdám po internetových stránkách hokejových klubů a koukám kde se o čem píše. Přípravy na novou sezónu už ve většině klubů jedou naplno a ani vy nezahálíte. Tak koukejte udělat pořádný nábor v Plzni a k tomu stáhnout bývalý st. dorost z Třemešné a z Příbrami, stejně tam juniorky nemají, ať vám pomůžou konečně to dotáhnout do ligy. Když máme ligu v juniorech a dorostu i my ve Strakonicích z krajského přeboru a vloni jí udrželi i dorostenci z Milevska vlastně taky kraje, tak co by jste to nedokázali vy s prvoligovou a extraligovou základnou. Tak hodně štěstí a za rok třeba v 1. leze.
Web stránky
(Faninka, 9. 8. 2013 20:47)Souhlasím s ,,pivařem“. Web stránky jsou prostě web stránky. A zatím jsme se tady dozvěděli více než facebooku, obsáhlejší články i komentáře. A proč vlastně nepokračujete nadále ve stránkách těchto.
f
(Bláhič, 9. 8. 2013 1:01)Samozřejmě to problém není, časy sem napíšu, jen co je budem vědět.
časy přípravných zápasů
(pivař, 7. 8. 2013 9:24)Konečně nové info...doufám, že sem dáte termíny a časy přípravných zápasů, které odehrajete doma a nějaké ohlasy trenérů. Jinak všem držím palce a těším se n azápasy!
Re: časy přípravných zápasů
(Bláhič, 7. 8. 2013 15:15)Nejaktuálnější info naleznete vždy na našem facebooku, oficiální webové stránky jsou v teprve v plánu.
Re: Re: časy přípravných zápasů
(pivař, 8. 8. 2013 14:34)bohužel facebook nemám, už jsem na tohle moc VELKÝ a dělat si je nebudu, nemůže někdo sem napsat časy? Je to takový problém, než uděláte nový stránky? Díky, snad to nebude pro tebe časově náročné....
Konečně
(Beny, 31. 7. 2013 12:35)Tak konečně zase nějaký konkrétní nový info.
Už jsem myslel, že to tady zamrzlo, protože takovou dobu nic nepřibilo.
Tak rozlosování už máme, kdo vás čeká víme, tak hurá do toho.
A co ty zápasy, přípravný. Už víte někdo kdy se bude hrát, s kým, v kolik a v jakém setavně se vy jedni tajnůstkáří představíte?
Tak zatim zdarec :-)
Re: Konečně
(Bláhič, 7. 8. 2013 1:16)První přípravný zápas z celkových cirka šesti bude do dvou týdnů s týmem HC Klabava. Další soupeře až na rokycanské "áčko" bohužel neznám.. Prozradím Vám ale, že momentálně už je příprava na ledě v plném proudu. :) Co se soupisky týče, čekáme stále na hráče, kteří se účastnili letní přípravy v jiných klubech, ale v tuhle chvíli nás bylo na ledě již 15!
Rozpis soutěže krajské ligy juniorů 2013/2014
(Červený, 23. 7. 2013 23:22)Pro ty z vás, které to zajímá, rozpis soutěže krajské ligy juniorů 2013/2014:
Veselí nad Lužnicí
Soběslav
Jindřichův Hradec
Český Krumlov
DDM Č. Budějovice
Vimperk
Milevsko
Rokycany
Začátek soutěže 5.10.2013 a Rokycany začínají zápasem venku, na půdě klubu DDM České Budějovice.
Letní příprava
(Bláhič, 30. 4. 2013 12:11)Dovolte mi Vás informovat o tom, že 7.5. začíná nové juniorce letní příprava, podle rozpisu docela náročná - 7TJ týdně. První blok bude od 7.5. do 8.6. a druhý blok začne 15.6. a potrvá až do 6.7.
Sledujte náš Facebook, s pozdravem Bláhič!
Wiki
(Bláhič, 7. 4. 2013 14:52)Chvíli jsem se nudil, a tak jsem aktualizoval stránky HC Rokycan rokycanskýho hokeje na Wikipedii. Budu rád za jakoukoliv připomínku nebo námět... Předem díky.
http://cs.wikipedia.org/wiki/HC_DAG_Rokycany
soupiska
(pivař, 3. 4. 2013 9:01)koukám jaká se tady strhla bitva kvůli soupisce! :D Co se tady dohadujete, stejně je to věc trenéra nebo trenérů a vše se uvidí až na zápasech. Nemá smysl se tady napadat a štvát chlapy proti sobě. Fanoušci Rokycan snad táhnou za jeden provaz, ne? Chlapi kašlete na boj tady, bojujte na ledě! Držím palce a těším se na zápasy!
Re: soupiska
(Rokycanský fanda, 5. 4. 2013 11:19)Souhlasím s pivařem. Pak bude atmosféra v týmu na prd. Trenér snad ví co dělá a třeba to vše dopadne dobře. Buďte hlavně tým, parta, protože to je víc než všechny recepty. Hoši a co ta Plzeň, to je pecka co? Tak se mějte a držte Plzni palce !!!!
Pozdrav z Příbrami
(Červený, 24. 3. 2013 23:35)Ahoj,
zdravíme všechny hráče a fanoušky HC Rokycany.
Teprve nám skončila sezóna v Příbrami a tak jsme po čase opět nahlédli na stránky a zjistili co nového se zde událo a hlavně děje a o čem se zde diskutuje. Jsme velice potěšeni, že zde padl i dotaz na Kubu a že jste někteří na něho nezapomněli. Za to vám moc děkujeme. Co máme ale zatím poslední informace od trenéra, tak prozatím místo v nové sestavě pro Kubu není a do budoucna to vypadá dost nejistě.
Re: Pozdrav z Příbrami
(Faninka, 29. 3. 2013 22:58)Kubo,
to je mi obzvláště k tobě vážně moc líto. :-(
Re: Re: Pozdrav z Příbrami
(Ferry, 30. 3. 2013 3:26)Kubo
ser na ně když tě nechtěj. a přesně jak sem to řikal, pochcali ti záda. hlavně že si jim vodchytal celou sezónu. aspoň vidíš co sou zač, kamarádíčkové. ať jdou do .........
Re: Re: Re: Pozdrav z Příbrami
(Bláhič, 1. 4. 2013 23:10)Četl jste vůbec to, co napsal Zdrhič, nebo jste opravdu tak omezenej?
Re: Re: Re: Re: Pozdrav z Příbrami
(Ferry, 2. 4. 2013 9:07)Bláhič
to si jako myslel mě s tí m omezením. co napsal Zdrha sem četl. seš jen nasranej, že si někdo dovolil kritizovat.
Re: Re: Re: Re: Re: Pozdrav z Příbrami
(Bláhič, 2. 4. 2013 13:32)Ano, bylo to mířený na Vás a ne, nejsem nasranej... psal jsem to v naprostym klidu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pozdrav z Příbrami
(Ferry, 5. 4. 2013 10:28)já si myslim že to padlo na úrodnou půdu když si začal z toho i vykat. no jo. kritika se neposlouchá pěkně :-D . tak zdarec.
Vyjádření k nové sezóně
(Zdrha Lukáš, 25. 3. 2013 10:40)Zdravím všechny hokejové příznivce Rokycan!
Je vidět, že se už hojně diskutuje na téma Junioři 2013/2014! Ať už jsou některé reakce pozitivní nebo negativní, známená to, že je o tým zájem a to je každopádně dobře!
Neustále se tu probírá totožnost se sestavou dorostu z předminulé sezony! Zaprvé je třeba si uvědomit, že v již zmiňovaném dorostu se sešly ročníky narození 1995,96 a 97, kdežto letošní juniorská soutěž je vypsaná pro ročníky 1994,95 a 96 , proto chceme dát také příležitost určitému počtu hráčů nejstaršího ročníku, u kterých si myslíme, že by mohli mužstvu pomoci, čímž se logicky sestava jistým způsobem obmění!
Zadruhé je třeba si uvědomit, že nejbližší žákovskou kategoriií pod juniorským týmem, je 5.-6. třída, takže nemají k týmu odkud proudit hráči! Nebýt velmi obětavé práce několika lidí se sháněním hráčů, nesehrál by se ani ročník dorostu 2011/2012 a stejné to bude i letos!
Byla tu i zmínka, že fungujeme jako extraligové kluby... nejdřív hráče chválíme a když už je nepotřebujeme, tak je odkopneme! Chtěl bych podotknout, že za veškerými slovy chvály, které jsem utrousil na tým bývalého dorostu si stojím, ale byla směřována ke konkrétní sezóně. Jistá podobnost s extraligou tu je. Nejsem trenér, který žije z minulosti, a v případě, že mám podle mého vědomí možnost sestavit kvalitnější tým, než ten minulý, tak to udělám a snažím se své city k bývalým hráčům bohužel dávat stranou! Odmítám ale podobnost, že hráče odkopnu... řeším to u každého hráče osobně a osobně mu povím, že jsem bohužel vsadil na někoho jiného, přesto, že si vážím jeho výkonů z minulosti a věřte, že to je pro mě někdy skutečně těžké a nepříjemné, ale připadá mi to tak férovější! S některými hráči z bývalého dorostu jsem již situaci řešil, s některými ještě budu, podle toho, jak se vyvine případný přísun dalších hráčů do týmu! Také si uvědomuji, že setavení kvalitního týmu samo o sobě neznamená úspěch, a že se nakonec ne všichni noví hráči uplatní lépe, než ti minulý, ale musím se pro určité řešení rozhodnout a za případný neúspěch poté nést odpovědnost!
Poslední téma, je přirovnání mé osoby k panu Hadamczikovi. Jednak bych se nerad srovnával s touto velkou trenérskou osobností, protože k jeho trenérským kvalitám mi ještě skutečně chybí dlouhá cesta a moře práce, ale jde spíš o srovnání, proč nezveřejňujeme hráče, které máme v hledáčku! Jde o to, že reprezentace je nejvyšší pocta, které se může dostat hráči ledního hokeje a pokud p. Hadamczik zveřejní 50 jmen, všichni by za reprezentaci rádi hráli a jejich současné kluby jsou nadšeny, protože to zviditelní jejich klubovou práci! Já mám v hledáčku až 40 hráčů, kteří by s určitou možností mohli do Rokycan jít, ale jsem realista a vím, že 15 z nich mi rovnou řekne, že v Rokycanech hrát nechce a v případě, že bych zveřejnil jejich jména, mohli by si to jejich současné kluby vyložit všelijak a v konečném důsledku jim to ublížit, což bych velice nerad, a proto budeme dodávat případná jména až s jistotou, že za náš klub skutečně nastoupí! A jestli budeme doplňovat náš kádr až v letní přípravě? nikoliv, my jsme dokonce nuceni pro jeho doplnění počkat až do období 3 týdnu před startem soutěže, jelikož v tom období se teprve někteří hráči dozví, že s nimi například již v Plzni a dalších klubech nepočítají, taková je prostě situace!
Snad jsem vám objasnil určité nejasnosti a ať už se mnou v něčím souhlasíte nebo ne, věřím, že nám v sezóně zachováte přízeň, protože do toho opět vložíme veškeré úsilí a uvidíme na co to bude tentokrát stačit!
Děkuji moc! Hl. trenér L.Zdrha
Už jen pár posledních slov
(Faninka, 22. 3. 2013 14:51)Martine,
ještě jen abych nebyla nějak špatně pochopena, nebo si můj dotaz někdo nesprávně nevyložil.
Na konci sezóny 2012 pan trenér Zdrha v hodnocení uplynulé sezóny uvedl - dovolím si část citovat:
- Tým dorostu Hc DDM Rokycany v čele s Martinem Bláhou, byl tým šestnácti nadprůměrně charakterových lidí, kteří si zaslouží naší úctu.
- Tým, jenž přípravě obětoval spoustu času a úsilí.
- Tým, který se nevzdával za žádných okolností a dokázal otáčet zápasy v posledních minutách.
- Tým, který dokázal po dlouhé době zaplnit Rokycanský stadion a dělal po celý rok skvělé jméno klubu a městu.
- .... těch šestnáct lidí tam nechalo maximum a možná i víc.
A proto taková formulace dotazu. Nečekala jsem, že by se zde vyjadřovali jednotlivý hráči, to vůbec ne. Ale právě někdo z vás, trenér nebo ty jako kapitán s trochou osobní statečností a odůvodněním pro nás toho, proč právě byl osloven ten a jiný ne. Protože pokud slova o úctě, času, úsilí a charakteru, Vás šestnácti v tomto směru nadprůměrných lidí, byla myšlena vážně, postrádalo by složení nového týmu bez původní základní "desky" smysl. Trochu to pak připomíná zákulisí některých extraligových týmů, kdo jste měl možnost zažít na vlastní kůži, určitě budete souhlasit. Teď potřebuji tak moc děkuji, nepotřebuji tak odkopnu, nebo s určitou mírou arogance posadím na konec řady. Vím, že se zde bavíme o lize v kraji. Snad a nebo právě proto.
Na závěr jak jsi napsal, nebudeme se do toho panu trenérovi montovat, koneckonců on ví asi nejlíp proč a koho vybírá.
Ještě jednou děkuji za tvoji odpověď a do nové sezóny upřímně přeji všem hodně štěstí, co nejméně zranění, hodně fanoušků a umístění na špičce tabulky, ať všichni vidí, jak to Rokycany umí !!!!!
Re: Už jen pár posledních slov
(Bláhič, 22. 3. 2013 18:50)Dovolte mi napsat svůj názor na věc. Zmínila jste se o základní desce.. Je pravda že někteří hráči chybí.... Musíme ale hlavně myslet na to, že toto již nebude dorost, ale juniorka, kde jsou logicky hráči starší, rychlejší a herně vyspělejší, a proto je asi nejen z mého pohledu vhodné starší hráče z předloňského dorostu doplnit hráči ještě o rok staršími...(ročník 1994, 95). Pokud by to fungovalo, mladší - neoslovení hráči by určitě měli obrovskou chuť se do týmu dostat zpět, pracovali by na sobě a zcela určitě by se i zlepšili. A tak by to koneckonců mělo fungovat, že? Jako problém spíše vidím to, že v tuhle chvíli v Rokycanech neexistuje starší dorost, který by byl juniorce přímo předcházející. Rád bych podotknul, že nikdo z nás nemá v týmu místo jistý, vše se bude odvíjet od letní přípravy, takže už teď se menší skupinky spolu domlouvají, že budou dělat víc, než jen to, co musí.
Chceme dokázat, že v Rokycanech hokej umíme a proto musíme věřit trenérovi, protože on ví, co dělá :)
Re: Re: Už jen pár posledních slov
(Ferry, 22. 3. 2013 22:38)Bláhič
to si tady děláš z lidí prdel né stou hláškou že nikdo z vás nemá v týmu místo jistý. dyť už je všem jasný že už je to upečený. pokud se nemýlim tak máte zase trenink a že by ste někoho přizvali navíc jsem si nevšimnul aby teda bylo z čeho vybírat.
tak nezapomeň dělat něco víc než jen to co musíš. :-)) aby ses tam dostal. tak to je fakt mazec.
Re: Re: Re: Už jen pár posledních slov
(Bláhič, 23. 3. 2013 0:39)Pokud to tak bereš... :) Každopádně se neboj, nezapomenu :)
Zase něco k juniorce
(Beny, 13. 3. 2013 12:36)Tak konečně nějaký konkrétní zprávy k nový juniorce.
Staženo z facebooku HC Rokycany:
Junioři: První setkání juniorky HC Rokycany proběhne v sobotu 16.3.
Sraz pro všechny hráče je v 18:00 na ZS, trénink na ledě začíná v 19:00. Trénink povede Lukáš Zdrha, trenér"A"-týmu.
Prozatimní sestava je následující, v žádném případě ale není kompletní a konečná:
Šimůnková - Bláha, Kastner, Novák, Valeček, Pech, Ryba, Šimůnek, Hošek, Rous, Černý, Feřt, Hubený, Nekola, Hejna, Boula ( Kala, Biháry )
Marty,
Soupiska zatím super. Hlavně aby ty co jste si vybrali, šlapali a nedělali bordel :-DD a nesrali na to.
Jen furt newm proč děláte takový vofuky s tím, koho máte ještě rozjednanýho. Třeba ty gólmany co o nich píšeš na faceboku nebo další hráče. Dyť je to přeci jedno a úplně normální, když se skládá mančaft, že o někom uvažuje a buď se dohodnete nebo né. To je furt taková schovka jako. A nebo je to tak, že si nechcete někoho rozházet, kdyby vám to někdo předním odřek. Vemte si vzor třeba z Hadamczika, jaký je to pán a už nominaci zveřejnil i toho o kom ještě uvažuje.
Tak zdarec a polepši se :-)
Re: Zase něco k juniorce
(Ferry, 13. 3. 2013 15:37)Bláhič ty vole
no jasnačka. kde nemáte dalšího gólmana. co řešíte že až na letní přípravě. proč ste se nedomluvili třeba s Kubou kterej za vás předtim odchytal skoro celou sezonu a byl dobrej. to nechce nebo ste mu pochcali záda. jestli nepudu chlastat jako Tomáš Melo Rous tak se přídu na vás podívat jak to šťoucháte.
Re: Re: Zase něco k juniorce
(DONATELO (Pavel), 14. 3. 2013 20:23)K obsahu příspěvku se nedá nic vytknout, naopak jen souhlasit! +1
Jen ta forma by mohla být slušnější.
Re: Re: Re: Zase něco k juniorce
(XXXXXL fanda, 15. 3. 2013 12:29)No to je fakt, kde je Kuba ?
Re: Re: Re: Re: Zase něco k juniorce
(fanda z Rokycan, 15. 3. 2013 15:20)Ten je v Příbrami. Na konci loňské sezóny psali že se tam vrací.
Re: Re: Re: Re: Re: Zase něco k juniorce
(Faninka, 15. 3. 2013 21:13)A mohla bych se dozvědět od někoho kompetentního, jak to ve skutečnosti vypadá s dalšími z bývalého dorostu ?
Hlavně proč jste je nenominovali, když někteří odvedli v dorostu tolik práce? Nebo jste jim to nabídli a nemají zájem?
Konkrétně tedy Kuba Červený, Ondra Monhart a Ondřej Zdrha, ale tam je to s otazníkem, protože se na konci sezóny proslýchalo, že s hokejem končí, ale také Andrea Nárožná a i Honza Hanzal ?
Já jen že mi to připadá docela nefér.
Co vy na to?
.
(Bláhič, 21. 3. 2013 10:57)Padlo zde pár otázek, na které se pokusím odpovědět.
".... Proč děláme ofuky s tím, koho máme rozjednáno....?"
Raději jména přidávám, na místo toho, abych je škrtal. Ve finále je to jedno... Na soupisku času dost.
"... jak to vypadá s ostatními hráči bývalého dorostu?..."
Nerad za někoho mluvím, ale tady se pravděpodobně odpovědi od jednotlivých hráčů nedočkáte..... Nevím koho všeho z jmenovaných Lukáš oslovil, ale co vím já -->
Honza Hanzl skončil v půlce letošní sezóny, prý chce zkusit hrát za nějaký amatérský seniorský tým.
Zdrhič skončil
Ondra Monhart - nevím, je na juniorku asi ještě mladej, pravděpodobně ještě bude někde hrát ligu SD
O Kubovi nic nevím
Padla otázka i na Andy Nárožnou... co si budem povídat ( teď si to prosímtě Andy nevylož špatně..) , postavit holčinu do juniorský soutěže kluků už by byl docela risk. Alespoň tedy z mého pohledu.
Nebudeme se do toho Lukášovi montovat, koneckonců on ví asi nejlíp proč a koho vybírá:)
Re: .
(Faninka, 21. 3. 2013 20:56)Martine,
každopádně děkuji ti za odpověď.
juniorka
(Fanda Ro, 14. 3. 2013 18:04)Koukám, nějaká jména už padla, snad přibudou další! Jinak se těšíme na zápasy a doufáme, že budete šlapat jako loňský dorost!
juniorka
(jary, 12. 3. 2013 21:01)http://www.facebook.com/pages/HC-Rokycany/138447626208490?fref=ts
Dorost (juniorka)
(fanda, 21. 2. 2013 16:12)Vypadaá to dobře na 90% bude loňský dorost (juniorka) .
Vše se řeší.
Re: Dorost (juniorka)
(XXXXXL fanda, 23. 2. 2013 14:50)Tak to je víc než skvělá zpráva. Až budete mít nějaký konkrétnější nástřel sestavy - soupisky, písněte to zase sem. Díky.
Už se nemůžeme dočkat :-)
Re: Re: Dorost (juniorka)
(facebook HC Rokycany, 24. 2. 2013 11:14)Na facebooku HC Rokycany jsem našla z 20.2.2013 toto ifo:
Počínaje novou sezónou vznikne zcela nový tým juniorů, který již se současným HC DDM nebude mít kromě domovského zimního stadionu téměř nic společného. Místo hlavního trenéra pravděpodobně obsadí Lukáš Zdrha, zbyvající místa v realizačním týmu jsou v jednání.
První zápas juniorů HC Rokycany budete moci vidět již za pár týdnů, konkrétně tedy v březnu a dubnu, kdy rokycanští junioři sehrají, ač v nekompletní a nesehrané sestavě, několik přátelských utkání. O nich budete dopředu informováni.
Dále tu máme brigádu ideálně pro slečnu, která by se při domácích zápasech v časomíře starala o hudbu. Finanční odměna jistá. Pro info mě kontaktujte přes zprávy buď přímo tady na stránkách, nebo na mém osobním profilu https://fb.com/marty.chill
Zatím nic víc konkrétnějšího co se týká třeba sestavy v které by se měli představit se tam nic nepíše.
Re: Re: Dorost (juniorka)
(Martin Bláha, 24. 2. 2013 12:46)Na zveřejňování byť jen nástřelu soupisky je zatím příliš brzy a úplně jasno bude mít zřejmě až na letní přípravě.
Re: Re: Re: Dorost (juniorka)
(Vláďa - Rokycany, 28. 2. 2013 18:10)Martine,
docela se o dění okolo vás zajímám a nějak jsem nepobral to s tím vznikem nového týmu juniorů. To už by jste byli jenom HC Rokycany? To znamená že by jste měli třeba v budoucnu i ,,A" nebo jak by to bylo?
Dík za odpověď
Re: Re: Re: Re: Dorost (juniorka)
(Martin Bláha, 4. 3. 2013 18:08)Dovolím si ocitovat Lukáše Zdrhu:
Zdravím všechny příznivce rokycanského hokeje!
Je pravda, že usilovně pracujeme na sestavení týmu juniorů pro sezónu 2013/2014. V jednání je novinka - přechod juniorů od DDM pod Rokycanské áčko HK, které by mělo za cíl zapojit do určitých zápasů A týmu i některé juniory. Sestavu nezveřejňuji z jediného důvodu a to sice, že někteří hráči z loňského úspěšného dorostu se do sestavy juniorů z největší pravděpodobností nevejdou a chci, aby se to dozvěděli nejprve ode mě, nikoli z facebooku! Nicméně základ týmu již existuje a v jednání jsou přípravné zápasy, které bychom odehráli již koncem března! Velice mě těší zájem o rokycanský hokej a budeme maximálně pracovat na tom, aby jsme ho dostali na hokejové mapě opět o stupínek výš!
S přáním hezkých hokejových zážitků hl. trenér L.Zdrha!
Re: Re: Re: Re: Re: Dorost (juniorka)
(Vláďa - Rokycany, 6. 3. 2013 20:20)Děkuji za odpověď. Už chápu i to zapojení do ,,A" když jí pan Zdrha trénuje, je to logické a i pro hráče je to budoucnost. Musím jen říct, že jste tedy hodně kulantně nazvali ty co nechcete příští sezónu, že se do sestavy nevejdou!
příspěvek do fóra
(fanda, 5. 11. 2012 13:57)Na Facebooku jsem si všiml, že začínáte rozjíždět akci juniorka 2013/2014 a záměr je tam víc něž jasný - se sejít ve staré sestavě a pokusit se o postup do 1. ligy. To vám samozřejmě všem chválíme a rádi by jsme vás zase viděli všechny pohromadě. Ale jestli pak vám došlo, že historie soutěže se bude opakovat, protože letos Milevsko nemá juniorku a příští rok to co hraje ve starším dorostu půjde do juniorky z ligovými zkušenostmi. Ale pokud se vám to povede dát se dohromady tak pevně věříme, že tentokrát už si postup pohlídáte. Tak třeba příští rok zase na zimáku :-))
Re: příspěvek do fóra
(XXXXXL fanda, 6. 11. 2012 9:39)Tak že by skutečně comeback, tak tomu se snad nedá ani věřit, že by se nemožné stalo realitou. Lepší zprávu jsem za poslední dobu nečetli. Tak budem držet palce !!!
Re: Re: příspěvek do fóra
(Váš fanda, 22. 11. 2012 9:15)+++++++1 !!!
Re: příspěvek do fóra
(pivař, 16. 12. 2012 15:37)ahoj borci!
Tak jsem se také dostal na vaše stránky a určitě by bylo super, kdybyste se opět sešli v té loňské famózní sestavě v čele s trenérem, který vás loni vedl. A co se týče Milevska, právě asi o to jde, jim vše vrátit! A že někteří nebuou mít ligové zkušenosti? Nevadí, jste srdcaři a to je to hlavní! Jak se říká: Jeden za všechny a všichni za jednoho! Držím palce, aby se to povedlo, bylo super chodit na vaše zápasy! Dejte mne k tomu opět příležitost!
Re: Re: příspěvek do fóra
(Martin, 25. 12. 2012 23:01)Ta sestava by případně nejspíš byla o chlup našlapanější, ale je zatim příliš brzo na nějaký spekulace - nerad bych cokoliv zakřiknul. :)
Díky za Vaši dosavadní přízeň!
Šťastnej novej rok přeje Bláhič.
Re: příspěvek do fóra
(fanda, 21. 2. 2013 16:13)Vypadaá to dobře na 90% bude loňský dorost (juniorka) .
Vše se řeší.
zde to žije stále :-)
(fanynka, 15. 2. 2013 10:02)Ahoj všem!
Tady to žije, i když stará sestava už se asi rozutekla. Jak to vypadá na příští rok? Už někdo něco víte? Můžete sem někdo něco písnout? Nebo máte nové stránky? Dejte sem kontakt, kde se můžeme něco dozvědět. Díky a hodně štěstí, pokud loňský dorost a nová juniorka bude pokračovat! Hráli jste skvěle!!!!
Re: zde to žije stále :-)
(Martin Bláha, 18. 2. 2013 23:58)Momentálně již něco o nadcházející sezóně víme, ale stále je ještě příliš brzo na nějaký veřejný výrok... :)
Pokud máte možnost, pak určitě sledujte naše facebookové stránky, na kterých se začnou v nejbližší době objevovat oficiální informace týkající se nové sezóny.
Příkládám odkaz:
https://www.facebook.com/pages/HC-Rokycany/138447626208490
Re: Re: zde to žije stále :-)
(Váš velkej fanda, 20. 2. 2013 17:36)Je fakt, že návštěvnost těchto stránek a zájem o vás i přesto že jste letos nehráli je až neuvěřitelná!!! fakt dobrej nápad založit tyhle stránky!!! Tak až budete něco vědět určitě to sem napiště. samozřejmě nás zajímá hlavně sestava v které by jste měli hrált a taky jestli se k vám vrátí pan trenér.
tak držíme palce !!
super!!!
(pivař, 28. 1. 2013 7:16)Jo! Jo! Jo! A je to TU!!!!!
Tleskám!
akce bundy
(petr, 3. 12. 2012 14:13)
Supr odkaz na bundy DOPORUČUJI
http://www.dresy-fotbal.cz/cz/katalog-gratis/bunda-sportovni/
Comeback
(fanoušek, 1. 11. 2012 20:36)Ahoj všichni stálý příznivci rokycanského hokeje. podle návštěvnosti stránek je vidět že zájem stále přtrvává. Podle dosavadních výsledků se juniorce moc nedaří, tak asi kvalifikace letos nebude. Tak doufáme že se příští rok sejdete a bude comeback.
Tak to je asi skutečný konec !?
(Váš fanoušek, 20. 8. 2012 16:29)Ahoj všichni hokejový přátelé dorostu Rokycan.
Jak jsem měl možnost se zde dočíst tak to vypadá že jste se asi definitivně rozutekli každý někam. Chci vám tímto vyjádřit svoji upřímnou lítost protože takový konec jste si určitě nezasloužili protože jste byli lepší a je to velká škoda. Zřejmě už vás ani nikdy v takové sestavě v jaké jste se předvedli letos neuvidíme tak chci jen popřát aby se vám všem dařilo a ještě jednou díky za loňský úspěch.
Sbohem
Rozlosování skupin LSD 2012/2013
(Správce - Červený, 1. 8. 2012 16:53)Pro ty z Vás, které to zajímá, je zde rozlosování skupin pro sezónu 2012/2013
Skupina Západ :
HC Most
HC Kobra Praha
HC Slovan Ústí nad Labem
SK Kadaň
HC Stadion Litoměřice
HC Benátky nad Jizerou
HC Energie Karlovy Vary „B“
HC PZ Kladno
HC Hvězda Praha
HC Meteor Třemošná
Skupina Střed :
HC Příbram
HC Znojemští Orli
TJ SC Kolín
KLH Vajgar Jindřichův Hradec
SKLH Žďár nad Sázavou
SK Horácká Slavia Třebíč
HC Tábor
HC Chrudim
HC Slavoj Velké Popovice
HC Milevsko 2010
Možnost hostování v 1.lize staršího dorostu !!
(Správce - Červený, 17. 5. 2012 18:27)Ještě jednou zdravím všechny hráče a rodiče dorostu HC DDM Rokycany.
Pokud někteří z vás ještě řeší svoji nejbližší hokejovou budoucnost, prozatím v ní nemají tak úplně jasno a východiskem by mohlo být hostování, tak se tato možnost zde nabízí.
Proto abych vám mohl poskytnout alespoň nějaké konkrétní info, dohodl jsem v pondělí schůzku s vedením HC Příbram. Jednání proběhlo s Jaroslavem Brabcem (bývalý juniorský reprezentant a českobudějovičák, od loňské sezóny po změně vedení sportovní manažer HC Příbram) a následně Josefem Zajícem (bývalý kapitán hokejového Kladna, v současné době generální manažer kladenské mládeže s kterým se od letošní sezóny uzavřela dohoda o spolupráci v návaznosti příbramských hráčů na extraligu).
Pro ty z vás, pro které by to mělo nějaký smysl a měli by zájem, jsou podmínky pro případné hostování:
- po dobu hostování bez placení příspěvků,
- nutná účast na trénincích v Příbrami pouze na tzv. předzápasových trénincích, které by měly být ve čtvrtek,
- další podrobnosti či upřesnění dle vašich konkrétností
dále se v současné době řeší
- do jaké skupiny bude Příbram zařazena. V současné době to s největší pravděpodobností vypadá na skupinu západ, neboť do skupiny střed by mělo jít Milevsko, ale také se může stát že Milevsko bude s námi.
Vím, že u některých z vás jsou ve hře různé varianty. Proto zvažte každý své možnosti a v případě zájmu nebo dotazů se ozvěte na zb.cerveny@tiscali.cz nebo 721832966.
S pozdravem Z.Č.
K dotazu některých rodičů jak s omladinou při plánované akci Habr !!!!
(Správce - Červený, 15. 5. 2012 15:51)Ahoj všichni,
mluvil jsem o tom s ,,pořadatelem“ Vlastou K.
Pokud mají sami zájem se sejít, tak proč jim v tom bránit. Proto jsem také psal ,,celý tým“. Ale nechal bych to na nich samotných, aby se mezi sebou dohodli a hlavně na Vás rodičích, jestli je bude chtít vzít sebou, protože na druhou stranu někteří již předem avizovali že pokud pojedou, tak sami.
S pozdravem Z.Č.
Plánované setkání bývalého dorostu DDM
(Správce - Červený, 9. 5. 2012 10:41)Zdravím všechny,
z pověření vedoucího týmu Vlasty Kastnera, který tímto celý tým bývalého dorostu včetně rodičů zve na plánované setkání – posezení s přáteli, známými a kamarády, které by se mělo uskutečnit v sobotu 2.6.2012 od 16,00 hod. v autokempu Veselý Habr – více na http://www.veselyhabr.cz/.
Ubytovat se můžete buď ve vlastním zařízení – např.stany, auta nebo v chatkách. K dispozici je 6 dvoulůžkových a 19 čtyřlůžkových chatek. Budova se sociálním zařízením je nová, sprchy s teplou a studenou vodou. Stravování bude také zajištěno.
Proto aby mohl Vlastík provést závaznou objednávku, je nutné ho co nejdříve kontaktovat. Ideální by bylo nejpozději do příštího pátku, tj. 18.5.2012. Kontaktovat jej můžete na tel. č. 723702620, nebo na vlkastner@seznam.cz
PS: Vlastíku, pokud jsem na něco zapomněl, tak to ještě doplň.
S pozdravem Z.Č.
Re: Plánované setkání bývalého dorostu DDM
(Martin Bláha, 9. 5. 2012 14:27)Abych řekl pravdu, na místo konání nemám dobrý vzpomínky :D Jinak to teda písnu ostatním klukům..
Nové stránky
(Fany roky, 28. 4. 2012 17:29)Ahoj všichni. Byl jsem se podívat na tom novým webu co udělal Martin. Martine sorry ale vždyť je tam skoro všechno stažený z webu tohohle. A nepřipadá vám trochu divný mít dvoje stránky? Navíc když tady ty fungujou a sou pěkný A když se tady píše že se o ně pořád stará pan Červený který je v Příbrami nebylo by lepší to nechat při starém?
Re: Nové stránky
(Správce - Červený, 28. 4. 2012 22:17)Zdravím celý rokycanský hokejový dorost a všechny jeho fanoušky.
Rád bych tímto reagoval na sdělení o nových web stránkách, o kterých se tady zmínil Martin. O tom, že nějaké stránky Martin připravuje se mluvilo už v závěru sezóny, kdy jsme si s Martinem psali a má můj souhlas si ze současných stránek stáhnout vše co bude potřebovat a i dále to prezentovat. Nevidím v tom nic špatného. I přesto, že jsme byli v Rokycanech ,,jen“ na hostování, nikdy jsme to tak nevnímali a ani k tomu s Jakubem tak nepřistupovali a stejné je to i v případě těchto stránek a jejich budoucím bytí či nebytí.. Proto jsem také mimo jiné Martinovi nabídl, zda by neměl zájem tyto stránky dále spravovat. Zatím zájem neprojevil snad a nebo možná proto, že měl práci s přípravou stránek nových. Já samozřejmě ,,Vaše“ současné stránky zatím rušit nebudu, ale také nebude v mých možnostech se o ně v příští sezóně starat. My bychom se v budoucnu rádi, pokud bude ještě zájem, do Rokycan vrátili, ale v nadcházející sezóně to asi s největší pravděpodobností možné nebude. Proto pokud by někdo z týmu nebo z rodičů projevil zájem se o tyto stránky starat, nebo je využít jako např. stránky průvodní k stránkám novým např. o rokycanské juniorce apod., jsou k dispozici. Můžete mi napsat na zb.cerveny@tiscali.cz a já zašlu přístupové heslo.
Jinak děkuji všem, kteří v předchozích příspěvcích, a to i v průběhu celé sezóny, ocenili to málo, čím jsem mohl přispět k zviditelnění výsledků a skvělé práce celého týmu.
Re: Nové stránky
(Martin Bláha, 29. 4. 2012 13:08)Zdravím. :)
Ano, máte pravdu. Obsahově se zatím nové stránky od starých přiliš neliší. Drobet Vám to nasvětlím. Cílem těch nových stránek je dostat obsah stránek starých "do kabátu", který by alespoň z části odpovídal obsahové kvalitě článků p. Červeného. Dnes jsem kupříkladu kompletně předělal soupisku hráčů. Nechci nějak vzhled tohoto webu zatracovat, to vůbec ne, ale když jsem měl vrámci mého studijního oboru vypracovat ročníkovou práci v podobě webu, neváhal jsem ani chvilku a jako téma vybral náš dorost.
Jak už pan Červený napsal; jsme spolu domluvení a obsah jeho stránek můžu využít pro potřeby nového webu. Zájem o správu webu jsem neprojevil, protože jsem to nepovažoval a do teď nepovažuji za důležité, protože vše, co potřebuji najdu i bez přístupu do administrační čási. V neposlední řadě jsem se Vám do toho nechtěl motat. :)
Takže pomalu se budu snažit dostat veškerý obsah na web nový a příští rok případně pokračovat s webem juniorů.
hokej
(jary, 26. 4. 2012 13:36)Sledovanost techto stranek neklesa i po smutnem konci sezony.Mrzi me ze se nikdo z vedeni DDM kromne trenera nevyjadril jak k uplinule tak budouci sezone.Myslim ze by si to Fanouskove zaslouzili.
Re: hokej
(Beny, 26. 4. 2012 14:47)Souhlasím s Jary. Návštěvnost stránek se pohybuje denně stabilně okolo 100 a více. Je vidět že nejenom já a ještě pár dalších nadšenců se o dění okolo vás zajímáme, ale zajímá to podle návštěvnosti podstatně větší zástup veřejnosti. Nevím kdo měl ten nápad stránky založit, jestli pan Červený o kterém se tady v nějakém příspěvku hovořilo a jestli i on stránky spravoval, ale nápad to byl víc než znamenitý a zasluhuje při nejmenším pochvalu. Nevím proč se z klubu nikdo mimo trenéra nevyjádřil k tomu co jste neskutečného i přes smutný konec v letošní sezóně dokázali. Také doufáme, že v započaté prezentaci bude na těchto stránkách pokračovat i v další sezóně a že sem začnete zase vkládat příspěvky o vás. Ať z letní přípravy, soustředění, ale hlavně nové a nové informace o dění okolo vás. Nás všechny to zajímá a nejste nám lhostejní!!!
Re: Re: hokej
(jary, 26. 4. 2012 16:03)Stranky nadale spravuje pan Červeny ikdyz sou ve svem domacim klubu Přibram.Kluci diky Jarda,jen skoda ze to zkoncilo.Preju uspesnou sezonu.
Re: Re: Re: hokej
(Martin Bláha, 26. 4. 2012 22:12)
Rád bych Vás upozornil, že nové webové stránky jsou těsně před dokončením :) Snad alespoň jako hezká vzpomínka....
Re: Re: Re: Re: hokej
(jary, 27. 4. 2012 10:22)Dik Martine,a jak to vypada s letosni sezonou?Mas nake info?
Re: Re: Re: Re: Re: hokej
(Martin Bláha, 28. 4. 2012 12:25)Zatím žádné info nemám... Až se něco dozvím, písnu to sem :)
Jinak dnes byl spuštěn náš nový web. Co se obsahu týče, na všem se zatím ještě pracuje. Měl by sloužit jako přípomínka toho, že jsme donedávna byli jeden tým. Možná je pak i transformace na web juniorů :)
http://dorost-rokycany.tym.cz/fotogalerie.html
Příští sezóna
(Dotaz, 18. 4. 2012 12:08)Dobrý den,
nevíte někdo jak to bude příští sezónu ? Mělo proběhnout nejaké jednání a nevíte jak to dopadlo a co se plánuje na 2012/2013 ?
záznam
(You Tube, 7. 4. 2012 22:38)
Ahoj rokycanský,
dnes jsme se na You Tubeečku dostal na váš záznma ze Strakonic pod názvem Výhra rokycanského dorostu ve Strakonicích 19.11.2011. Fakt adrenalínek. Úžasný, skvělý no prostě pecka!!!!! Jste fakt TOP. Proč jen se to ve finále nepovedlo ????? Kokněte na to. Veme vás to za srdce !!!
HC DDM Rokycany
(jeden z fanoušků, 7. 4. 2012 0:01)Ahoj všichni, zkuste si do jakéhokoliv internetového vyhledávače zadat HC DDM a hádejte na koho vás to jako prvního odkáže? Na dorost DDM Rokycany!!! Je to neuvěřitelné jak jste se dostali do popředí zájmu vyhledávání !!! Škoda že je tomu všemu konec :-//
Hodnocení uplynulé sezóny
(L.Zdrha - Hl. trenér, 28. 3. 2012 9:34)Vážení hokejový příznivci a hráči Hc DDM Rokycany!
Chtěl bych se několika slovy vyjádřit k uplynulé sezóně, jakožto nejodpovědnější osoba za dosažené (nedosažené) výsledky. Slovo odpovědnost je, na rozdíl od minulých sezon, na místě, protože se díky výsledkům hráčů dorostu, podařilo po dlouhé době přitáhnout spousty zájemců o mládežnický hokej v našem městě, které jsme nechtěli zklamat.
Chtěl bych se zde vyjádřit k určitým tématům, které se probírali během sezóny:
1) Hráči na hostování
Je pravda, že letos jsme měli několik hráčů na hostování, velkou většinu týmu však tvořili hráči, kteří jsou odchovanci Rokycan, nebo v Rokycanech působí již delší dobu a z hostování se pouze vraceli. Je třeba říct, že z klubu každoročně odchází několik hráčů do Plzně či Třemošné a my jsme tak nuceni naopak získat některé hráče od nich. Chtěl bych tedy poděkovat za skvělou spolupráci ohledně hostování p. Razýmovi a p. Krampolovi, šeftréneru Plzně a Třemošné. Z tohoto pohledu bylo léto opravdu náročné, ale díky skvělé manažerské práci několika lidí se nám povedlo přivézt velkou hokejovou a charkterovou kvalitu a doplnit tým alespoň na určitý počet hráčů.
2) překážky a výzvy bez výmluv
Pořád dokola se tu debatovalo o tom, že Milevsko je jediný krajský tým, který postoupil z druhého místa. My jsme to tak ovšem nebrali, bylo to řečeno jasně před sezónou, tudíž jsem to bral jako fakt a neshledávám v tom nic nespravedlivého. Byl to jen další klacek pod nohy, další výzva, dokázat něco, přestože to máme v uvozovkách těžší než ostatní. V sezóně jsme těch klacků dokázali přeskočit hodně, ten poslední už bohužel ne. Zatím nevím, kde se přesně stala chyba. Samozřejmě si můžeme říct, že jsme odpadli fyzicky a nebo někteří hráči nastoupili do kvalifikace ve špatném zdravotním stavu, ale v tu chvíli jsem to bral jak to je a chtěl zvítězit, ale prostě jsme prohráli, hrozně to bolí, je však třeba porážku uznat a pogratulovat soupeři k postupu.
Tým dorostu Hc DDM Rokycany v čele s Martinem Bláhou, byl tým šestnácti nadprůměrně charakterových lidí, kteří si zaslouží naší úctu. Tým, jenž přípravě obětoval spoustu času a úsilí. Tým, který se nevzdával za žádných okolností a dokázal otáčet zápasy v posledních minutách. Tým, který dokázal po dlouhé době zaplnit Rokycanský stadion a dělal po celý rok skvělé jméno klubu a městu. Samozřejmě, že se udělalo spoustu chyb, ale kritika teď není na místě, těch šestnáct lidí tam nechalo maximum a možná i víc. Zápasy vyhrávají hráči a prohrávají trenéři a oni jich vyhráli skutečně mnoho. Na konečném neúspěchu samozřejmě nesu velký podíl, jen zatím nevím, kde přesně se stala chyba, ovšem i já jsem do toho vložil maximum své energie a znalostí.
Na závěr snad jen pro všechny hráče. Člověk musí stokrát prohrát, stokrát se z toho dostat, stokrát se poučit a stokrát se zlepšit a pak dosáhne v životě něčeho velkého! A vy jste přesně ti, kteří, pokud budou přistupovat ke všemu jako letos, toho velkého úspěchu jistě dosáhnou ať už v hokeji, nebo někde jinde!
Děkuji všem za podporu během sezóny a hráčům za skvělou spolupráci, a mnoho získaných zkušeností!
Hl. trenér L. Zdrha
Re: Hodnocení uplynulé sezóny
(Rokycanský fanoušek, 3. 4. 2012 21:42)Pane trenére a všichni co jste se podíleli na této sezoně, děkujeme !!!
Re: Hodnocení uplynulé sezóny
(XXL - fanoušek, 4. 4. 2012 10:11)Připojuji se s poděkováním. Děkujeme trenérovi i všem hráčům. Díky moc !!!!ět
Rozloučení se sezónou
(Správce - Červený, 25. 3. 2012 21:55)25.3.2012
Dnešním dnem jsme v podstatě ukončili hostování ve Vašem klubu a vracíme se zpět do Příbrami. Touto cestou bych za sebe i Jakuba Vám všem chtěl poděkoval, že jsme mohli společně s Vámi prožít jednu z neopakovatelných, úžasných a úspěšných hokejových sezón v neuvěřitelně skvělé partě lidí.
Pokud jsme ve Vašem podvědomí zanechali ,,stopu" na kterou si alespoň někdy rádi vzpomenete, pak naše snažení mělo smysl. My jsme se mezi Vámi cítili skutečně a bez nadsázky jako ,,doma“ a také jsme tak k tomu celou sezónu přistupovali. Loučení je vždy smutné, ale jak se říká: ,,nikdy neříkej nikdy“ a kdo ví, třeba se naše cesty ještě spletou dohromady. Děkujeme všem novým kamarádům a známým, které jsme zde našli a za projevenou a především vloženou důvěru ze strany vedení mužstva, které si velice vážíme.
Zbyněk a Jakub
Re: Rozloučení se sezónou
(Fanoušci Rokycan, 25. 3. 2012 23:16)Kluci, i my vám děkujeme a pane Červený děkujeme za stránky které jste pro ně udělal a celou sezónu jste se o ně staral. Děkujeme
Re: Re: Rozloučení se sezónou
(rokycaňák, 27. 3. 2012 9:26)Připojuji se s poděkováním a dofám že webové stránky zůstanou funkční i další sezónu že se toho ujme někdo kdo se o to bude starat. Byla by to škoda to nechat jen tak.
Re: Rozloučení se sezónou
(XXL - fanoušek, 4. 4. 2012 10:09)Děkuji za pěkné stránky které jste vytvořil a že jste se na ně vkládal aktuální informace. Jen škoda že vše hokejové asi skončilo a s tím asi zánik i těchto stránek. Velká škoda, protože díky těmto stránkách se o vás vědělo a to nejenom v Rokycanech, ale i jinde, o čem svědčí i komentáře na těchto stránkách uvedené.
Zápas s Milevskem
(Správce - Červený, 17. 3. 2012 1:59)Naše skvělá hokejová bando,
páteční prohra ještě nic neznamená. Stále není nic ztraceno a dveře do 1.ligy zůstávají nadále otevřené!! Rozhodující bude poslední zápas doma, kde si to bez pochyb vynahradíte a určitě ještě přidáte něco navrch. My jsme Vám věřit nepřestali a Vy věřte sami v sebe !!!!
Re: Zápas s Milevskem
(Rokycanský fanda, 17. 3. 2012 10:21)Přesně tak! Jednobranková prohra pořád nic neznamená.!!!!! Vždyť jak se říká, proč stahovat kalhoty když brod je ještě daleko :-)))) Tak plnou parou vpřed!!!!!
Re: Zápas s Milevskem
(HCM, 19. 3. 2012 10:18)Pozdravujte tu paní v bílých kalhotech co vykřikovala v milevsku na tribuně. Měla toho dost. Chudák ženská proč nezůstane doma u plotny.
Re: Zápas s Milevskem
(milevský fanda, 19. 3. 2012 12:00)Hele, co to tady plácáte. Vždyť jsme vás smázli ani jste nevěděli jak. Měli jste kliku jako prase, jinak jste dostali 10 ani jste nevěděli jak. Už na tomhle zápase bylo jasně vidět že jsme lepší a kdo si ten postup do ligy zasluhuje. Tak už se netrapte. U vás už to bude jen taková rána z milosti. Vždyť i teď ten výsledek v Mariánkách - 13 gólů. To jste hráli jenom třicet minut né !!
Re: Re: Zápas s Milevskem
(rokycanský fanda, 19. 3. 2012 12:39)milý milevský fando
smázli ? o gól ?
a to vás bylo dvakrát tolik!
smáznutí je podle mne výsledek třetího kola zákl. části, kdy jste dostali 11:3 - takhle se maže .
asi jste byli v pátek hodně předeposraní, když vás nastoupilo tolik, i s hráčema které jsem celou sezonu neviděl. To jste si stáhli posily z áčka ?
tak si nech ty kecy.
I když Rokycany nevyhrajou, tak se svět nezboří a hlavně se nikdo z Rokycan nevyjadřuje jako hovado, na rozdíl od vašich příznivců.
sportu zdar a hokeji zvlášť.
Re: Re: Re: Zápas s Milevskem
(Fry, 19. 3. 2012 15:07)Tak už tady se ukazuje kdo by měl hrát ligu. Nemůžete jí přeci hrát s 1 a půl lajny...
Jediného koho jste nemohli nikdy vidět byl kluk který cca rok nebyl na ledě. Jinak hráli všichni celou sezónu. Tak tu zase nevytahuj něco s A-týmem když ani chlapi z něj nemůžou hrát s náma.
Tady se snad někdo od nás vyjadřuje jako hovado?
Re: Re: Re: Re: Zápas s Milevskem
(obdivovatel, 19. 3. 2012 15:31)Pro ty nechápající, tak upozorňuji, že i když hrála cca 1 a půl lajny, přesto vás dokázalo těch pár klůku pořádně potrápit a vše mluví za vše, když vás drželi pouze o jeden gól, o který prohráli, tak ti nevím, když vás bylo tolik a chvástáte se, proč tedy těch pár kluků vás tak vytáčí? Že by závist??? Že jsou lepší??? A gólmanka, je dobrá,co? Chtěli byste??? NEDÁME!!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Zápas s Milevskem
(Fry, 19. 3. 2012 17:20)Že by to bylo tak, že tu někdo řekl že k vám přišli kluci z Plzně(extraligové město) a Třemošné(ligové město) a dokázali je uhrát Milevčáci(kde se hraje 2.liga)?
Díky, ale golmanku nechceme, ta nechytla skoro nic, vše jen vyrážela...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zápas s Milevskem
(hcro, 19. 3. 2012 18:48)tady se pořád někdo otírá o náš tým, to nám ty kluky tak závidíte? Je vidět, že se bojíte a pořád kluky urážíte. Sakra, máte svůj web, starejte se o své! Uráží se vás někdo? Z vás, co se pořád staráte o naše kluky mluví bledá závist. A ty, co pořád nadáváš si trhni čím chceš! Nikdo není zvědavý na takového brouka pytlíka, co jiným závidí i nos mezi očima! Na tvé urážlivé poznámky není nikdo zvědavý, urážej si své. Jo a gólmany máme stejně hezčí než si ty sám! A kousni se psí čumáku!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zápas s Milevskem
(Karolína Šimůnková, 3. 4. 2012 18:59)Velice nerada se zapojuji do této diskuze, jelikož si myslím, že je už o ničem. Sezóna je ukončená a vítězové jsou známí. Pouze jedna věc mi nenechala v klidu. Milý Fry, buď tak hodný a nehodnoť gólmany, když absolutně nevíš o čem mluvíš. Každému se to kritizuje strašně jednoduše, ale nikdo si nedokáže představit tu neskutečnou dřinu, jak na ledě, tak mimo něj. Za svůj výkon se nestydím a řekla bych, že se mi docela dařilo. I když pokaždé to může být lepší. To je jasné :) Ať se vám daří v lize a makejte! P.S.: Přestaň pomlouvat věci, do kterých se nemůžeš ani při nejmenším vžít. :) Děkuju. S pozdravem Karolína
Re: Re: Re: Re: Zápas s Milevskem
(fanda, 19. 3. 2012 17:19)
přečti si minulé příspěvky fandů Milevska
Re: Re: Re: Re: Re: Zápas s Milevskem
(Patrik Bihary, 3. 4. 2012 19:57)achjo vy ste fakt nenormální prostě ste postpoupili tak se tady nemusite hned chvástat jak ste dobří. a vůbec když ste nás smázli tak proc ste nás nesmazli i v zakladni casti? to už se nikdo neozve cco???
Podekovani
(Patrik Bihary, 25. 3. 2012 21:13)Dekuju za skvělou sezonu byly jsme jak rodina! A behem 60 minut se to vsechno strati moje velké dík patří trénerovi ktery nas do té kvalifikace dostal!
Re: Podekovani
(fanda, 27. 3. 2012 9:38)Patriku souhlasím s tebou je to až neuvěřitelné jak 60 minut, blbých 60 minut dokáže změnit vaše osudy - osudy tolika skvělích lidí.
Re: Re: Podekovani
(Martin Bláha, 27. 3. 2012 19:25)Nutno však podotknout, že někdy stačí i pouhopouhá vteřina k tomu, aby se člověku změnil od základů celej život. Tohle byl naštěstí "jen" hokej... Nechci aby to slovo "jen" vyznělo blbě, ta prohra mě štve. Parta to byla dokonalá (pevně věřim že se nepřestanem stýkat), ještě jsem nic podobnýho na hokeji nezažil. Vlastně nikde. Ta skutečnost, že je tomu všemu konec mě mrzí to o to víc, že jsem byl kapitán... Takže kluci, hlavy vzhůru :) Kdo ví, co přinese čas!
Už je to uděláno
(HCM, 25. 3. 2012 13:45)Milevsko zvítězilo v rozhodujícím zápase 8:5 a je v lize dorostu. Rokycany děkujeme za doprovod do ligy.
Fanda Luboše Krupky.
Luboši omlouvám se ale já ráno zaspal jak přehodili ten čas. Přišel jsem s harmonikou na zimák o hodinu pozdě. Tak příště.
Re: Už je to uděláno
(Rokycany Fan!, 25. 3. 2012 14:26)Milevsko,
nerado se stalo. Upřímně doufám, že vám ty vaše bezcharakterní kožichy v první lize dočista vypráší a vy tudíž potupně sestoupíte na místo, kam patříte.
PRO ROKYCANY! Nevěšte hlavu, hráli jste skvěle, prali jste se. Co více říct? Život jde dál a příště bude líp!
Re: Už je to uděláno
(Rokycanský fanoušek, 25. 3. 2012 17:17)Milevští, neděkujete. Vlastně není ani komu. Vždyť na rozhodčích bylo jasně vidět pro koho pískají. Když už jste si to zaplatili, tak se alespoň neztrapňujte scestným komentář a zachovejte si důstojnost, jestli ještě ve vás nějaká zůstala.
Re: Re: Už je to uděláno
(PPP, 25. 3. 2012 17:22)Zaplatili tovíš že jo :DD Ty máš fakt dost. :D
Re: Re: Re: Už je to uděláno
(fany rok, 25. 3. 2012 18:02)Hele, nikdo Vám nebere, že by jste hráli špatně, ale buďte opakuji buďte objektivní. Vždyť rozdílné posuzování zákroků bylo to co rozhodlo. Za stejný zákrok pro vás nájezd, pro nás s bídou vaše vyloučení, vám ponechána výhoda nám i v době kdy jsme měli puk v držení to hned odpískali, faul na brankáře završen gólem. To nemůžeš myslet vážně. A ještě jednu věc. Milevští neurážejte. Vždyť to je stabilně od vás pravidlem. Klidně sem piště, ale jako normální lidi.
Re: Re: Re: Re: Už je to uděláno
(HCM, 25. 3. 2012 19:28)Jo tak to já nevěděl že ten postup zrežíroval rozhodčí. To se omlouvám. Jaký dávali rozhodčí góly? Když budete stále takhle ty vaše hvězdy omlouvat tak budete tam kde jste. Prostě jste dostali na prdel.
Milevsko má kompaktní tým, který vás jasně přehrál již potřetí za sebou. Vy tam máte taky šikovný kluky ale trenér je vždy tak utavil, že z nich do třetí třetiny udělá chodce. Hráč č.26 dokonce radil za hry spoluhráčům kam si mají najet a jak hrát. Jenže ve třetí třetině nemohl ani koukat jak byl servanej. To nemá cenu komentovat.
Hokej je hra týmová a ne individuální.
Re: Re: Re: Re: Re: Už je to uděláno
(fany rok, 25. 3. 2012 20:08)Pořád mi připadá, že nechápeš podstatu věci a ptáš se na věcí které jsou úplně mimo realitu. Jestli si viděl někdy vidět dávat góly rozhodčím, tak to už jsme vážně někde jinde. Samozřejmě že dávali góly vaši kluci, ale pokud hraješ stabilně v oslabení, rozhodčí ti neponechá výhodu apod. tak to jsou ty okamžiky, které rozhodují. Pojistili jste si to, tak to máte. Stejně tak jako kolem vás tak kolem nás se svět netočí a život jde dál. A jinak jsme zase u toho, neumíte se jinak bránit než urážet. Všichni jsou přeci kluci, který chtějí hrát hokej a chtějí být za to ohodnoceni podle výkonu a ne podle toho kdo si kde co domluvil. To si myslím jsme všichni zažili v základním kole Také nevíme, proč píšete vzkazy pro vaše hráče na náš web. To je přeci trochu ujetý.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to uděláno
(HCM, 25. 3. 2012 20:35)Jestli tady někdo nechápe podstatu věci tak to jsou fanoušci v Rokycan. Podstatou věci je postup do ligy.
Rozhodčí pískali velice dobře a byla na nich vidět veliká zkušenost. V Milevsku ve druhé třetině vylučovali pouze domácí ale to už je zapomenuto.
Dnes v Rokycanech pískali rozhodčí rovinu, což se vidí málokdy. Podráždění hráči Rokycan doslova nabízeli rozhodčím vylučování na jejich straně.
A prosím vás lidi nikoho neurážejte už je po sezoně. Velice úspěšné sezoně.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to uděláno
(Fan Roky, 25. 3. 2012 21:01)Ano, to se vidí skutečně málokdy. A jestli máte na mysli v Milevsku ten závěr tak, aby jsme nemohli vyndat gólmana, protože nás poslali do čtyřech, tak už tomu rozumím úplně a už prosím tě nic nevysvětluj. A nech psát ty, co o tom něco vědí, tak jako ve férovém příspěvku vašeho gólmana Koláře. Je férový, upřímný a konečně od věci. Tak se mějte a díky za příspěvky.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to uděláno
(Hráč č.26, 26. 3. 2012 20:12)Pokud vím, poslal vás do čtyřech kvůli zákroku Kastnera, který měl ruce na úrovni hlavy našeho hráče, jasná hrubost. Buďto jste tam pane nebyl, nebo jste si vzpomněl na jiný zápas ;)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už je to uděláno
(rokycaňák, 26. 3. 2012 21:01)Kdyby se takto posuzovalo v Rokycanech tak vy by jste museli hrát celý zápas ve třech. A pokud vy by jste byl v Rokycanech tak by jste ani nepípnul a hanba by vás fackovala a né tady drze psát. Ty vaše zákroky na gólmanku, stabilně jste do ní najížděli, držíte v kravatě hráče a rozhočí dělá že nic nevidí atd. Vždyť to byla jedna velká ostuda. Vy to vidíte tak tak se chvalte na vašen webu. Tuhle stupidní diskuzi tady rozpoutal jeden z vás. Tak si diskutujte u vás a chvalte se jak jste čestní !!!!!!
Tohle snad není konec....
(Pechová, 26. 3. 2012 10:04)Děkuji našim klukům za skvělé výkony! Také doufám, že jsme se neviděli se všemi zúčastněnými naposledy. Hráli jste jako tým, proto bych vám ráda věnovala z letošní sezóny foto-dokument na dvd, kdo máte zájem, napište mi na mail a domluvíme se. Jinak všem děkuji a velké poděkování za práci trenéru Lukášovi!
majka.pech@seznam.cz
HRÁČ S ČÍSLEM 1 (MILEVSKO)
(EDA, 25. 3. 2012 20:11)hráč s čislem 1:
buďte vklidu hokej je otom že jeden vyhraje a druhy prohraje tak to jne vešech sportech a byly jste těžký oříšek pro muj mančaft ale bylo znát že vám to hrajou jen tři hřáči a vinikající břankářka (klobouk dolu) a unás a to hrál celý mančaft MILEVSKÝCH kluků a né na hostování ALE DOST ŽVATLANÝ DĚKUJI ZA SUPER ZÁPAS A ATMOSFÉRU SNAT NEKDY ZAS SE STREDNEM S POSDRAME (GOLMAN) jAN KOLÁŘ
Re: HRÁČ S ČÍSLEM 1 (MILEVSKO)
(Fan Roky, 25. 3. 2012 21:02)+ 1
Re: HRÁČ S ČÍSLEM 1 (MILEVSKO)
(Patrik Bihary, 25. 3. 2012 21:31)Ale ono je to docela jednoduchy postoupit z 2 místa a jeste kevšemu tam mít hrace z junirky no nic neda se nic delat
Re: Re: HRÁČ S ČÍSLEM 1 (MILEVSKO)
(Fry, 25. 3. 2012 22:45)
Patriku, jak bychom tam mohli mít hráče z juniorky? Snad je dorost ročník 95-98, né? Občas si něktetří dorostenci sice zahráli za juniorku ale to je tak vše ...
Poděkování
(Kabina HC DDM ROKYCANY; kapitán Martin Bláha, 20. 3. 2012 19:19)Za celou kabinu zdravím a zároveň děkuji všem našim rokycanským fanouškům a fanynkám za Vaší dosavadní přízeň.
Bezpochyby nás čeká ten nejdůležitější zápas této sezóny, pro někoho možná nejdůležitější zápas vůbec. V Milevsku jsme zažili, jak přibližně asi vypadá rozvášněný kotel, ženoucí domácí mužstvo k ještě vyšším výkonům. Něco podobného bysme tentokrát rádi zažili i u nás doma v Rokycanech, jen s tím rozdílem, že by se fandilo nám. Dobře víme, že Vás na naše zápasy nemůžeme nutit přijít, ale velmi bychom si vážili, kdybyste nás v našem posledním utkání čí spíše bitvě o 1.Ligu SD podpořili svou účastí, ti odvážnější bubny, trubkami apod.! Nemůžeme Vám sice slíbit, že vyhrajeme, ale ujišťujeme Vás, že na ledě necháme všechno a do hry vložíme i vlastní srdíčko, protože nehrajeme pouze za sebe, nýbrž i za záchranu celého rokycanského hokejového klubu.
Takže ještě jednou děkujeme a tiše doufáme, že nás v poslední bitvě o 1.Ligu SD, která se odehraje v NEDĚLI 25.3.2012 NA ZIMNÍM STADIONU V ROKYCANECH, nenecháte ve štychu a vytvoříte nám kulisu hodnou důležitosti tohoto zápasu.
S pozdravem a přáním pokud možno hezkého zbytku dne,
Kabina HC DDM; kapitán Martin Bláha.
má pravdu
(ze srdce přející fanda, 19. 3. 2012 13:22)vážení rokycanové.
musíme si opravdu přiznat, že přesně jak píše milevský fanda, Milevsko opravdu patří do 1. ligy.
Už jsou tam Dobřany a Bohnice.
Takže jim společně popřejme šťastnou cestu.
Re: má pravdu
(Fry, 19. 3. 2012 14:46)Tak teď si jim to opravdu natřel.
Milevsko-Mariánky
(Fry, 12. 3. 2012 21:55)To si váš trenér nestačil ani zapisovat když se byl podívat na tomhle zápase, což?
Re: Milevsko-Mariánky
(Fan Roky, 13. 3. 2012 22:54)No a co ? No a co? Co si tím chtěl jako říct ? Hraje se hlavně na body !!!!! Za tím máte stejně jako my a v pátek se rozhodne. A my vyhrajeme, že jo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Liga bude naše !!!!!!!!!!!!!!!!! My jsme si to vydřeli od začátku, tým jsme skládali po střípkách, dřeli jsme, přišli k nám skvělí kluci a holky. Byli jsme rádi za gólmana, který při nás stál a nenechal nás v tom celou sezónu a za to fakt Kubo díky, přišel skvělý Dominik a Ondra z Plzně, vrátili se kluci z Třemošné, holky z Plzně. Nevyhnulo se nám ani zranění. My na to máme a my to vyhrajeme !!!!!!
Re: Re: Milevsko-Mariánky
(Fanda, 14. 3. 2012 8:13)Andy, Kájo, Kubo, Martine, Patriku, Fando, Dominikové, Ondřejové, Honzové, Lukáši, Romane, Luboši a Tomáši, jste skvělí a jste nejlepší a my všichni vám věříme. Věříme že to dokážete, že v pátek z Milevska přivezete dva body a že tu 1.ligu hrát budete !!!! My fanouškové jsme stále s vámi !!!!!! Tak hodně štěstí !!!!!!
Re: Re: Milevsko-Mariánky
(Fry, 14. 3. 2012 16:12)Myslíš, že Milevsko nedřelo, golman na ně sral a byli stále zdraví?
btw.: K nim téměř nikdo nepřišel a hrajou to s klukama který tam hrajou celej život... ;) To by se hrálo asi taky jinak kdyby k nim přišli kluci z extraligového města :)
Re: Re: Re: Milevsko-Mariánky
(:-)), 14. 3. 2012 22:25)Hele, keci nemají cenu !!! V pátek se uvidí.
Re: Re: Re: Milevsko-Mariánky
(rokytzak, 15. 3. 2012 14:47)A co jako... Tak k Vám nikdo nepřišel... Máme si s tim vytřít zadek? :D
Re: Re: Re: Re: Milevsko-Mariánky
(Fry, 16. 3. 2012 14:27)Došly argumenty tak si přešel na urážky? So stupid ...
Re: Re: Re: Re: Re: Milevsko-Mariánky
(rokytzak, 17. 3. 2012 0:30)Nauč se ČESKY, ty inteligente... Teprve pak se s Tebou začnu bavit ;)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milevsko-Mariánky
(HCM, 19. 3. 2012 11:46)Ale copak, copak, nejde nám hokej tak si budeme hrát na intelektuály. Vždyť je to úsměvné :-D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Milevsko-Mariánky
(rokytzak, 19. 3. 2012 13:18)Hruštičky, viď? :) Když Vám tedy tak jde ten hokej... Jak je možný že nejste v extralize? :((((
JDEME DO BOJE VŠICHNI!!!!
(obdivovatel, 19. 3. 2012 10:23)Tak bando, na to, že jste v Milevsku hráli prý snad na jeden a půl lajny celý zápas, je to neskutečný výsledek, přesto, že jste padli jen o jediný gól! Tak doufám, že v neděli se pořádně hecnete a vydáte ze sebe vše, abyste tu ligu urvali pro sebe! Jste fajn parta, proč nehrát další rok pospolu! ROKYCANY JDEME NA TO! A my fanouškové budeme křičet z plných plic!
Re: JDEME DO BOJE VŠICHNI!!!!
(rokycaňák, 19. 3. 2012 12:26)Jedem a všichni Rokycany do toho !!!! Přidávám se k výzvě. V neděli přijďte úplně všichni, vemte co máte doma - trubky, zvony, rachtačky, větrový bombóny ať můžete křičet a všechni v 11,00 na zimáku !!!!!!!!
Máte naší podporu !!!
(fanoušek Rokycan, 19. 3. 2012 11:39)To si piště že nám není lhostejná vaše budoucnost. V neděli jsem tam a budeme určitě fandit.
Co se děje?
(Rokycanský fanda, 19. 3. 2012 9:56)Ahoj, co se děje?? Nejste nějaký zamrzlý ?? Návštěvnost vašich stránek stoupá geometrickou řadou ale diskuze žádná. Čekal bych že i vy sami jako hráči budete sem psát před tak důležitým utkáním a ono nic. Jste živí nebo co se s vámi děje. Ani na facebooku nějak nic.
Ahoj borcí,
(Fanda, 19. 3. 2012 9:28)blahopřeji k vítězství v Mariánkách. V neděli se přijdu na vás určitě podívat a doufám že to Milevsku nandáte !!!! sice moc nechápu proč máte vyhrát o dvě branky :-/ ale hlavně že to víte vy. Tak o víkendu odpočívat, relaxovat, žádný pařbičky, kaličky, mejdánky a podobně a v neděli jim to nandejte !!!!!!
:)
(Bláhič, 7. 3. 2012 11:19)Doufám, že se na nás v pátek přijde někdo podívat a bude alespoň drobet fandit!!! :) Věříme, že Rokycany nezklameme! Jen škoda, že hrajeme poměrně brzo...
neodehraný zápas
(mili fany, 4. 3. 2012 21:19)Hele rokycanský běžte se už bodnout. Kdyby Lužnice přijela tak jsme to normálně odehráli. Na rozdíl od vás nedoháníme svojí neschopností svého gólmana k zoufalství a k slzám tak jako vy!!!! Takový hovna jsem fakt neviděl. A my vás v kraji nikdy nechtěli, to si musíte stěžovat na svazu.
Re: neodehraný zápas
(rokytzak, 4. 3. 2012 21:56)Zdravím Tě, velký hrdino. Bezpochyby máš pocit síly, když nikdo netuší, co jsi vlastně zač. Avšak pravda je jiná. Tvá smůla je v tom, že nikoho nezajímá anonymní sráč. Tak si to uplakaný psaní naplno užívej a ven se raději nedívej, to není svět pro tebe. :)
Re: neodehraný zápas
(Michael Pech, 5. 3. 2012 12:21)my se máme jít bodnout ?
s tím urážlivým napadáním tady začal váš Plychta jestli se nepletu.
do té doby se tady naše vzájemné zápasy víceméně chválily a bez urážek soupeře.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou a samostatná pýcha předchází pád.
(Andrea Nárožná, 4. 3. 2012 22:25)Občas jsem ve velikém údivu, když vidím, jak někteří lidé nemají vůbec žádnou soudnost a smysl pro pokoru, uznání a sebekritiku. Kde se to ve Vás samo od sebe bere? Je vidět, že mentalita lidí je vážně různorodá a individuální. Absolutně nechápu, jak člověk, který je tedy očividně příznivec milevského hokeje, dokáže zesměšňovat a kritizovat náš tým, který v posledním zápase podlehl jeho mančaftu. A jen tak mezi řečí, poprvé za sezónu!!! Pokud vím, tak jsme byli ve finální tabulce na 1. místě a s velkým náskokem bodů. Obdivuji to velké sebevědomí, které narostlo i přes konečný stav zápasů 36:26 pro Rokycany ve vztažnosti 4:1 na zápasy. Doufám, že se Vám tato eufórie vymstí, ikdyž dle mého názoru není tak zcela na místě! Vzpomínám na minulý zápas u nás doma, předčastná radost se Vám lehce vymstila. V 57. minutě jste si s velkými úsměvy podávali ruce a celému stadionu jste dávali až velice jistým pohledem najevo, že to máte jasně "v kapse". Během 3. minut jste inkasovali 4 branky a Vaše úsměvy plné blaha, povadly jako lusknutím prstů. Upřímně mě velice tento pohled potěšil a pobavil. Síly si poměříme v nadcházející kvalifikaci. Vím, že půjdeme do čela této barážové skupiny. Máme chuť bojovat, prezentujeme se jako tým s velkým odhodláním, máme za zády vynikajícího trenéra a tým skvělých lidí, kteří se o náš mančaft nadstandartně starají. My věříme jim a oni věří nám. Tak je to i našimi fanoušky, kteří nás podporují jak doma i venku. Neříkám, že to tak bude, ale pevně věřím, že 1. liga bude naše, protože my si Jí zasloužíme a bude o ní bojovat do posledních sil !!!!
Re: Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou a samostatná pýcha předchází pád.
(Pechová, 5. 3. 2012 8:19)Andy, lépe jsi to už napsat nemohla! My (fanouškové) za vámi stojíme, pevně jako skály! :-)
Re: Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou a samostatná pýcha předchází pád.
(Správce - Červený, 5. 3. 2012 11:25)Andreo,
děkuji nejen za vložený příspěvek, ale především za tvoje odhodlání, na rozdíl od jiných, prezentovat svůj názor zcela veřejně, bez anonymity.
:)))
(rokytzak, 4. 3. 2012 22:14)Víte jaký je rozdíl mezi Milevákem a kuželem?
.
.
.
.
Kužel uzná, že je horší a spadne, zatímco Milevák brečí na týhle diskuzi! :D :D
to se to vyhrává
(fanda, 4. 3. 2012 16:22)nojo, to se to Milevsku vyhrává a machruje, když soupeři nejezdí k zápasům a vyhrávají kontumačně a ke kvalifikaci stačí druhá příčka v tabulce.
Re: to se to vyhrává
(rokytzak, 4. 3. 2012 18:28)Tuhle skutečnost považuji za neuvěřitelně nefér vůči nám - Rokycanům... I když co naplat. Kluci první byli! :)
Re: Re: to se to vyhrává
(mili fany, 4. 3. 2012 20:56)Hele rokycanský běžte se už bodnout. Kdyby Lužnice přijela tak jsme to normálně odehráli. Na rozdíl od vás nedoháníme svojí neschopností svého gólmana k zoufalství a k slzám tak jako vy!!!! Takový hovna jsem fakt neviděl. A my vás v kraji nikdy nechtěli, to si musíte stěžovat na svazu.
a toho vašeho Plychtu ať vezme s sebou.
(Fan z Rokycan, 4. 3. 2012 9:51)překvapuje mne, kde se v milevských bere tolik sebevědomí po jedné výhře, když před tím 4x prohráli. Jak se říká není každého dne posvícení.
A ten jejich ukvičený trenér by si měl zajít k psychoušovi, protože když dospělého chlapa takhle rozvášní, tak jako v sobotu, to že si 15-ti letí kluci strkají kousek gumy, tak asi není normální.
Teda pokud je dospělý, že ?
Re: a toho vašeho Plychtu ať vezme s sebou.
(Podplacenej rozhodčí, 4. 3. 2012 12:21)+1 ... Chování Milevského trenéra po konci utkání jsem sledoval z tribuny a opravdu nevím, co bych k tomu mohl dodat...
Pro RokyFany
(Pro RokyFany, 3. 3. 2012 20:36)Tak co povíš RokyFany, posměváčku Plychto. Použiji tvůj komentář z minula a hned ti na něj odpovím Jestli jsou vaši borci tak dobří, neměli by občas taky něco vyhrát ? Jsou dobří, vyhráli. A že byli rokycanští první dvě třetiny mimo, bylo patrně tím, že hráli i v sobotu a chvilku jim trvalo, než se rozhýbali. Jo, včera nic nehráli a pro změnu byli úplně a totálně mimo druhou a třetí třetinu. Ale i tak to na vás stačilo, že jo ? nestačilo, že jo!!. tak jo, když myslíte že nestačilo, ale hraje se na góly. Ano na góly. Jak říkáš. Tak konečně jste dostali za vyučenou a ještě jste si skvěle zabili vlastního brankáře.
vážený Plychto
(Rokyfany, 4. 3. 2012 9:26)ty jseš ale blbeček .
Další bez komentáře.
Zůstaňme lidmi
(Správce - Červený, 4. 3. 2012 0:35)Žádám Vás všechny, kteří vkládáte své příspěvky do této rubriky, aby jste nebyli vulgární a respektovali jste ve slušné formě názory ostatních. Zůstaňme lidmi i přesto, že není vše podle našich, vašich představ. Jinak budou Vaše příspěvky smazány, tak jak jsem byl již v jednom případě - odkazu nucen učinit. Děkuji - správce webu Červený
Je to tady
(Milevsko, 3. 3. 2012 23:18)Skvělá práce. Pro nás je to za tu celou sezónu obrovská satisfakce a motivace do nadcházející kvalifikace.
Re: Je to tady
(Rokycanský fanoušek, 3. 3. 2012 23:31)Ty vole jaká dobrá práce. Jedna vlaštovka jaro nedělá !!!!!
Nevadí, věříme Vám!
(rokytzak, 3. 3. 2012 23:41)Neni to tak dávno, co jsem se chodil dívat na Rokycanský A tým, hrající na předních příčkách druhé národní hokejové ligy. Mrzí mě, že tyhle doby pominuly.... V tomhle dorostu vidím pro Rokycanský hokej svítící plamínek naděje. Pokud zrovna nebudu v práci, přijdu se na NAŠE kluky mile RÁD podívat! A to že dnes dopoledne prohráli? Lidé nefungují na principu matematických či fytikálních vzorců a chybovati je přeci lidské. Jsem si naprosto jistý tím, že šlo o pouhopouhý zkrat, mimo jiné podnícený o inkompletní sestavu.
Kluci, věříme Vám! Zachraňte to tu! Tomuhle zázemí a městu krajská liga prostě nesluší! :)
Taková to byla zlatíčka !?
(RokyFany, 1. 3. 2012 19:05)našel jsem náhodou na webu stránky plzeňské přípravky ze sezony 2004-5 a jsou tam někteří vaši borci - Hanzl, Zdrha, Pech. Nějak vám ti chlapci vyrostli. Porovnejte na http://home.tiscali.cz/klucipuci/
Jen tak
(jary, 3. 3. 2012 21:18)To je husty,z peti utkani vyhrali jednou a uz vyucuji.No uvidi se v kvalifikaci,kdo komu da za usi.
Příznivci dorosteneckého hokeje.
(Pozdrav ze Strakonic, 15. 2. 2012 11:54)Občas také zavítám na Vaše webové stránky. Přečetl jsem si zde některé názory, hlavně ty z poslední doby, co se soustředí okolo zápasu s Milevskem, kvalifikací atd.. Zápas jsem neviděl, tak nemohu posoudit. Ale když už se tady hovoří o nás bez nás, tak pro upřesnění k některým zápasům ve Strakonicích, o kterých se zde hovoří a které jsem viděl. Milevsko u nás naposledy remizovalo jen tak tak a to ještě po sporném gólu, který dle mého názoru sudí neměli uznat. Na druhou stranu je pravda, že se k zápasům teď skutečně staví kluci mladší, s kterými by tak urostlí rokycanský chlapíci jaké jsem teď v sobotu viděl, neměli mít problémy. To že jste chvílemi, podotýkám chvílemi hráli otřesně, tak to musíte sami uznat a být k sobě sebekritičtí. Nebo jestli jste spoléhali na gólmana, že to vše pochytá, tak to by musel být Superman. Navíc z těch vašich vlastenců které jste mu tam tak pěkně nachystali, musel být úplně v pr…..:-) Ale i přesto musím uznat, že jste byli lepší a asi letos v dorostu skutečně nejlepší. /v juniorech doufáme že to bude naopak/ To co jste předvedli na začátku druhé třetiny, tak to byl koncert z kterého i nám domácím jak se říká, spadla brada. Ještě že vám to nevydrželo. Jinak co se týká diskuse, doporučuji způsob jaký máme na stránkách my a to že se do debaty může přihlásit jen registrovaný uživatel přes e-mail. Pak by to bylo více adresné. Doufám, že jsem tímto příspěvkem někoho nenadzvedl nebo nevyvolal další nevoli a nesnese se kritika na můj příspěvek. Hodně štěstí v kvalifikaci
Re: Příznivci dorosteneckého hokeje.
(RokyFany, 15. 2. 2012 18:24)dík za férový a hlavně neuplakaný příspěvek.
....
(Podplacenej rozhodčí, 14. 2. 2012 21:04)Jen ubohý egoista může odsuzovat soupěřovo mužstvo jenom proto, že má v kádru hráče na hostování, či ti původem místní hráči prošli jiným, jak to jenom říct.... ,,věhlasnějšim" mužstvem.... Vůči Rokycanům mi přijde dost nefér, že jihočeské mužstvo může postoupit i z druhé příčky, zatímco Rokycany bezpodmínečně potřebují k postupu do kvalifikace příčku první.
Re: verim
(cloudy, 15. 2. 2012 0:14)Plne souhlasim a verim ze se klukum ta kvalifikace podari.Jsou skvelej tym s vybornymi trenery.Pripominky jsou jen dilem zavisti.Drzime vam palce.c.
Je to tak !!!!
(fanda z rokycan, 14. 2. 2012 10:41)Naši skvělí kluci a dívky, neřešte kdo jste od kud. Teď máte barvy Rokycan, tak jste všichni rokycanský a hlavně jste si to vydřeli, od zařčátku a všichni !!! Vše co jste dokázali jste dokázali jen vy. O to větší důvod ukázat všem že jste nejlepší, že na tu ligu prostě máte a vy v ní budete !!!!!!
Re: Je to tak !!!!
(Rokycanský fanda, 14. 2. 2012 12:25)Přesně tak. Nevím čemu se diví, jak kdyby se dělalo něco co je proti stanovám hokejových řádů. Každý někde začínal, někde hrál, hraje a někde končí a od čeho by teda byly přestupy a hostování ? Rokycany jedeme dál a pořád naplno !!! Jste skvělý tým, který se prostě povedl a může se zapsat do historie rokycanského hokeje. Tak na co čekat !!! Jděte do toho naplno a my fanouškové jdeme s vámi !!!!
Re: Re: Je to tak !!!!
(šmoldas, 14. 2. 2012 20:56)100% souhlas. Tak hola, hola liga dorostu volá
chtěl jsem psát něco jiného, ale když si o to Plychta koleduje,
(RokyFany, 13. 2. 2012 20:45)Původně jsem chtěl pouze oběma týmům bez ohledu na výsledek poděkovat za super hokejový zážitek. Byl to divácky nejlepší zápas sezony a to z obou stran.Poté co si ale Milevský fanoušek "plychta" musel zaplakat a tradičně obvinit rozhodčího, musím se zastat rokycanských, neb na hrubý pytel patří hrubá záplata. Jestli jsou vaši borci tak dobří, jak Plychto píšete, neměli by ze čtyř zápasů občas taky něco vyhrát ? Nebo za to v Milevsku taky mohl rozhodčí ?
A že byli rokycanští první dvě třetiny mimo, bylo patrně tím, že hráli i v sobotu a chvilku jim trvalo, než se rozhýbali. Ale i tak to na vás stačilo, žejo ?
Jinak přeji do Milevska hodně štěstí v kvalifikaci.
Re: chtěl jsem psát něco jiného, ale když si o to Plychta koleduje,
(Milevský fanoušek, 14. 2. 2012 9:26)Tak uznávám naběhl jsem si sám, není plychta jako plichta. Ale na druhou stranu, odvolávat se na zápas z předchozího dne a na chvilku než se rozhýbali je trochu mimo realitu. Protože považovat za chvilku dvě třetiny, no nevim, nevim. A že to na nás stačilo, no nestačilo. To že si kluci mysleli že to mají v kapse a závěr vypustili, stalo se. A taky proto, že už ty zápasy ze Strakonicema nejsou co bývaly. Když jsme tam hráli naposledy, tak nás tam jelo pět a půl protože byli kluci nemocní, strakonický už nestaví ty velký kluky ročník 95 protože jsou v juniorech a přesto jsme s nima uhráli remízu. A to vy takový hráčí jste nebyli schopni jim nařezat a v poslední třetině jste asi už nemohli když jste dali jenom jeden gól. Takové zápasu musí být pro vás přeci na zahřátí. Ale jo, každý si brání to své. Vy jste si tam letos poskládali silný tým s kterým jste se rozhodli vyhrát tak jste vyhráli. Máte gólmana z Příbrami, ten tentokrát nechytal, ale když jste hráli u nás a vyhráli 11: 3 a posledně u vás 5:4, tak makal jako šroub a hlídal vám prdel jako sviňa, to samé ta vaše holčina bráně, dost dobrý hráče z Plzně a z Třemošný, tak to se to hraje. My máme kluky svoje, odchovance a jak tady psal někdo přede mnou, z loňského posledního místa se dostali na čelo tabulky a udělali letos strašně moc práce. A tak byli by jsme špatní fanoušci kdyby jsme si nevyměnili názory a každý neobhajoval to své! A tak stejně jako vy tak i my přejeme hodně štěstí v kvalifikaci.
Re: Re: chtěl jsem psát něco jiného, ale když si o to Plychta koleduje,
(Rokyfany, 14. 2. 2012 10:18)tak jo, když myslíte že nestačilo, ale hraje se na góly.
Motáte pátý přes devátý. Ještě přidejte trochu Vimperku a Krumlova.
Re: Re: chtěl jsem psát něco jiného, ale když si o to Plychta koleduje,
(fanda, 14. 2. 2012 10:25)Tak v první řadě: hokej je o třech tředinách a ne o dvouch. A jinak jak můžete vědět že ty naše zadky hlídají hráči z jiných klubu a nezačínali hokejové krůčky na ZS v Rokycanech. Prostě dobří holuby se vracejí. A nezapomeňte že hokej je o 60. minutách čistého času (je to v pravidlech ledního hokeje) a né jenom o 40. minutách.
Re: Re: Re: chtěl jsem psát něco jiného, ale když si o to Plychta koleduje,
(Kejba, 14. 2. 2012 20:38)+1
Re: Re: chtěl jsem psát něco jiného, ale když si o to Plychta koleduje,
(ro,ro,rokycany, 14. 2. 2012 10:36)A jestli hraješ hokej jak pravopisně píšeš , tak buď hodně trénuj nabo se uč , ty PLYCHTO!!!!!
Super!
(obdivovatel, 14. 2. 2012 10:17)Tady se to nějak vášnivě probírá, ale stále platí, že kdo vyhrál, je asi lepší! Ať si říká kdo chce, co chce! Rokycany jedem dál! Ještě není konec chlapi; a do první ligy jste si zatím pouze otevřeli dveře - tam čeká baráž; My fandíme dál - Rokycany jedeme!
Dost dobrý !!
(fanda, 14. 2. 2012 10:05)Koukám jak to tady žije. Panečku to je diskuse. A na hrubky nehleďte, důležitý je obsah.
Tak tedy : ať žije rozhodčí, ať žije rozhodčí...............................
jak říkám....
(Fan z Rokycan, 13. 2. 2012 20:53)tak určitě.....
zase ten rozhodčí....
Zápas s Milevskem
(Trnečka Tomáš, 13. 2. 2012 11:17)V neděli jsem měl možnost přihlížet vašemu hokejovému klání s Milevskem. Je pravda, že jste vyhráli a že ve třetí třetině se vám dařilo a nebylo to jen tím, že jste hráli přesilovky, ale i tím, že Milevsko nějak odpadlo. Ale co se týká techniky hry, měli by jste si vzít se soupeře příklad. Jinak jste nevyhráli. Ty vaše věčný sóla byly normálně ostudný. A divim se, že když vidíte že to nejde že sami u toho nezačnete přemýšlet, že je něco špatně když se nemůžete samostatně prosadit. Bylo vidět, že tomu staršímu pánovi, zřejmě to byl trenér, se to taky nelíbilo, ale nic platné. Nepíšu to proto abych vás nějak naštval nebo tak něco, ale jenom proto, že to bylo hrozně vidět a že si to tím sami strašně kazíte. Ale je to jenom můj názor. Jinak k vítězství samozřejmě blahopřeju a pokud mi to výjde a bude se hrát ta dorostenecká baráž, určitě se příjdu na vás podívat. Tak hodně štěstí do posledních zápasů.
Re: Zápas s Milevskem
(Milevský fanoušek, 13. 2. 2012 11:28)Pane Trnečko máte pravdu. Naši kluci z Milevska byli lepší a to o dost. Kdyby Rokycanům nepomohl rozhodčí na konci zápasu, tak to byla minimálně plychta. Je pravdou, že naši v poslední třetině nějak nehráli, ale první dvě třetiny byli Rokycany úplně mimo. Vůbec nevěděli co mají na nás hrát. Ta 26 to pořád tahala, ale naši už věděli jak na něj. Ten poslední zápas s nima vyhrajeme na to můžete vzít jed. Jinak i přesto že jste asi z Rokycan a tudiž Rokycanům fandíte, děkujeme za uznání našeho hokeje a práce kluků i trenérů, protože letos udělali strašně moc dobrý práce.
Re: Zápas s Milevskem
(fanoušek, 13. 2. 2012 14:22)Tak s tím já nesouhlasím. Někdo ten puk vyvést musí a že se to někdy nepovedlo, tak to se prostě stává, Podívejte se do extraligy, Sparta taky teď dostala no a co. To se stane i těm nejlepším. Hlavně aby vyšla ta kvalifikace!!! A že tentokrát Milevsko bylo o trochu lepší, to asi jo, ale důležitý je výsledek a body. A ty mají naši !!! :-)))
Re: Zápas s Milevskem
(fanoušek HC Milevsko, 13. 2. 2012 15:07)Ahoj Rokycanský,
občas po víkendu zavítám na vaše stránky, abych se podíval jaké máte výsledky a jak jste hráli, aby jsme měli porovnání. Je vidět, že zápas z neděle rozpoutal docela diskuzi. Pokud se na to podíváte skutečně objektivně tak jedinou pravdou zůstává to, že když my hrajeme u vás jsme lepší a když vy u nás tak je to opačně. Naši kluci vám měli dvakrát u vás na lopatě a vy jste se s toho vždycky nějak záhadně dostali. a stejně tomu bylo i teď. Ale jinak jak se říká sláva vítězům a čest poraženým. Třeba se spolu mimo 3.3. potkáme ještě v kvalifikaci, kdo ví?
soupiska
(váš fanoušek, 7. 2. 2012 12:49)Dobrý den, prosím, mohla by se aktualizovat vaše soupiska hráčů? Děkuji a přeji hodně štěstí do posledních zápasů!
Ahoj všichni
(Radek , 7. 2. 2012 9:09)Moc vám blahopřejeme k výhře nad Lužnicí a zisku dalších bodů. Držte se a nepolevujte. Moc vám přejeme aby vám to o víkendu vyšlo a oba zápasy jste vyhráli.
Tak kdo je nejlepší ?!
(váš fandy z rokycan, 6. 2. 2012 14:58)Tak jim oboum dvoum příští týden zlomte vaz -)))), ať vidí kdo je letos nejlepší !!! My vás prostě v tý lize chceme vidět. Tak pojďte do toho, protože tohle jsou ty borci z Rokycan hej, borci z Rokycan hej, borci z Rokycan !!!!
Jste nejlepší !!!!!
(Pája , 28. 1. 2012 23:11)Tak jste to dokázali. Uhrát 8:4 proti Milevsku je prostě pecka :-))) Móóóóc gratuluju. Jste vážně jedničky !!!!!!!!
reakce na poslední zhodnocení zápasu!
(fanoušek, 23. 1. 2012 18:03)nejde než souhlasit s tímto článkem! Nebojujete každý sám za sebe, ale hrajete jako jeden tým. Plně souhlasím bylo to vidět i na tomto zápase. Oproti ostatním zápasům, co jste hráli doma to nějak vázlo. Také věřím v to, že si postup vybojujete a budu vám držet palce a vždy podpořím na vašich domácích zápasech! Hlavu vzhůru a Borci hodně štětí! :-)
Osobní názor
(Novosád Petr, 23. 1. 2012 15:03)Přečetl jsem si váš článek k nadcházejícímu zápasu s Milevskem a skutečně mne vzal jak se říká za srdce. Oceňuji jeho skutečnou obsahovou smysluplnost a sílu. Ke každému soupeři, ať už je jak koliv silný, by se mělo přistupovat s respektem. Pokud vám to i takto funguje uvnitř týmu, tak už teď jste vyhráli !!! A to myslím bez nadsázky a naprosto vážně !!
Reakce na článek
(Pavel Vondrák, 23. 1. 2012 14:21)Pane trenére a kapitáne HC.
Ve svém článku máte naprostou pravdu a nedá se nic než souhlasit !! Vždyť všichni mají na sobě jeden dres a na konci každého zápasu je celý tým buď ten co bere nebo jde s prázdnou. Skutečně velice hezky popsáno. Přeji ať se dílo podaří.
Podpora
(Aleš, 22. 1. 2012 21:55)Chci vás všechny tímto jen morálně podpořit a vyjádřit souhlas s textem k příštímu zápasu s Milevskem pod komentářem zápasu s Vimperkem a také to že vám věříme že to určitě dokážete a tu ligu prostě vyhrajete !!!!!!
Pozdrav z Rokycan
(Fanda - Fanda z Rokycan, 17. 1. 2012 14:11)Zdravím všechny,
s údivem a s úžasem sleduji pravidelně vaše webové stránky. Nejdříve vám musím poblahopřát k další výhře a získáným dalším bodům a zároveň pochválit skutečně TOP TOP aktuální zprávy na vašich stránkách. Vždyť vy máte výsledky a sestavenou tabulku skutečně dřív než na svazu. Podle vás by se mohli řídit snad i hodinky. Moc pěkné !! Držim palce do dalšího utkání, ať vám to v sobotu doma vyjde !!!!
Dratulace
(Vacek, 15. 1. 2012 20:54)Gratuluji k dalšímu úspěchu a zisku bodů. Jen tak dál a hlavně vydržet !!!!
Vážení hokejoví přátelé.
(Pešička A. , 4. 1. 2012 15:18)Jsem pán již v letech, který se celý život zajímal o hokej. Prošel jsem se svým vnukem různá hokejová období, a protože hokej je koníčkem na celý život, i dnes když mi to zdraví a čas dovolí, rád se zajdu podívat na jaké koliv hokejové klání. A tak jsem se přes rokacanský deník dozvěděl i vašem zápase s Kanadou na který jsme se vypravil podívat. Musím uznat, že zápas to byl skutečně pohledný.
Včera večer jsme si na vás tak nějak vzpoměl a tak jsme si zadal do internetového vyhledávače HC Rokycany. Ani jsem nevěděl, že máte v názvu DDM, ale i přesto jsme byl mile překvapen, že i bez tohoto přívlastku hned třetí odkaz bez dlouhého hledání byl na vás.
A tak jsem se začetl do vašich stránek, hodnocení zápasů, komentářů a také hodnocení posledního zápasu, kterého jsme se jak už jsme uvedl, také jako divák účastnil.
V komentářích máte samé povzbuzující a kladné příspěvky. Doufám , že tato rubrika je určena široké veřejnosti, a proto i né třeba úplně kladné komentáře s trochou kritika zde zůstanou k nahlédnutím i ostatním.
Já bych si dovolil proto reagovat na článek, v kterém hodnotí trenér L. Zdrha průběh zápasu s Kanadou. V článku hodnotí a vyzdvihuje některé hráče i třeba ty, kteří nastřelili tyčku. Já se osobně domnívám, že pokud jste hodnotil některé hráče jmenovitě, zapoměl jste na dva, kteří byli na ledě skutečně vidět. Pokud souhlasili čísla dresů s vaši soupiskou, tak to byl Lukáš Kastner s číslem 20, který sice hrál trochu tvrději, ale vzhledem k tomu že je obránce bez připomínek a určitě gólman Jakub Červený s číslem 2, který po celou dobu co byl na ledě byl skutečnou oporou a určitě by si zasluhovali za svůj výkon v článku zmínit.
Celkově váš výkon byl skutečně vynikající a domnívám se, že i pro soutěž v jaké hrajete bez nadsázky převyšující. Zda je tento tým plodem vaší trenérské práce, můžete být na to právem hrdý !!!
S přáním všeho dobrého a hokejových úspěchů P.A.
ROKYCANSKÝ DENÍK ---> 30.12.2011
(Bláhič, 29. 12. 2011 13:37)Zdravím všechny přítomné,
rád bych všechny upozornil na to, že v pátečním Rokycanském deníku (30.12.2011) o nás vyjde článek. Pravděpodobně se v něm dočtete o oblékání rokycanského stadionu do našich barev /celý článek/ a bude tam také pozvánka na naše přátelské utkání s výběrem Kanady roč. 97. A jelikož p.Havránek zabrousil i na náš facebook a okomentoval nám skupinovou fotku, tak kdo ví?... Třeba tam bude i naše skupinovka :)
Nechme se překvapit, každopádně s p.Havránkem jsem stále v kontaktu a kdykoliv mu můžeme poslat nějaký další článek. Osobně si myslím, že ho vždy rád přijme :)
Jinak přeju všem pokud možno hezkej zbytek dne :)
Re: ROKYCANSKÝ DENÍK ---> 30.12.2011
(Bláhič, 30. 12. 2011 17:30)Sice bez fotky, ale přece! :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=270252299694688&set=a.265108413542410.77029.138447626208490&type=1&theater
Přání
(Váš fanda , 24. 12. 2011 16:22)Ahoj DDM-áci,
se zájmem a obdivem jsem si dnes zase prohlížel vaše internetové stránky. Moc chválím že kdykoliv sem zabrousím, vždy se dozvím o vás nové a nové věci a pořád se okolo vás něco děje. Četl jsem zde i vaše poděkování a ambice pro příští rok. Nevím kdo vám spravuje web a kdo vám to sem píše jestli je to jeden a ten samý člověk, ale má mé uznán í!!! Všem vám přeji jen to nejlepší a ať se vám vše podaří tak jak chcete.
Re: Přání
(XXL fanoušek, 24. 12. 2011 23:04)I já si dovolím připojit se k přání ůspěchu. V loňském roce snad ani nikdo nevěděl že se nějaký hokej v Rokycanech hraje a dnes ??? A na tom nesete svůj podíl každý z vás. Máte hezky napsané prohlášení vztahující se ke konci roku. Tak ať to vyjde.!!!!
dílo trenéra!
(obdivovatel, 13. 12. 2011 10:33)úžasné zápasy! Myslím, že se podařilo panu trenérovi poskládat skvělou partu, která se semkne i v nejkrušnějších chvílích! Klobouk dolů před skvělou partou a jejím lodivodem!* Hodně štěstí do dalších bojů ať se daří!*
Re: dílo trenéra!
(Váš fanda, 24. 12. 2011 16:40)Pane trenére,
nevím kam jste až musel sáhnout nebo kde se vzali ty skvělí kluki a dívky, ale skvélá volba a ten váš rukopis který jste na nich zanechal !!!! BLAHOPŘEJI
soupiska
(váš fanoušek, 13. 12. 2011 10:51)Dobrý den, prosím, mohla by se aktualizovat soupiska všech členů vašeho týmu? Několikrát jsem viděl v zápasech nastupovat za tým i nějakou slečnu, která není uvedena na soupisce a další členové také nemají karty hračů....děkuji!
Re: soupiska
(Správce, 13. 12. 2011 20:31)Na soupisce se průběžně pracuje. Bohužel někteří hráči byli dlouhodobě nemocní a nebo v době kdy se fotilo. Ale pokud vše dopadne tak jak se plánuje, do konce roku bude soupiska kompletní a snad přibude i foto celého týmu. Děkujeme za zájem nejen o naše stránky, ale hlavně o náš tým !!!
Víc než úžasné !!!!!!
(MARŠÍK, 12. 12. 2011 11:11)Ahoj naše hokejová chloubo,
taky mi to nedá, abych se nepřipojil do diskuse. Závěr zápasu s Milevskem byl skutečné úžasný !!!! Nejvíce chválím za to, že jste na ledě skutečná parta, která se nevzdává a tahá až do úplného konce, ikdyž se né vždy všechno povedlo asi tak jak by jste sami chtěli. A na tomto zápase to bylo vidět hrozně moc !! Na vaší závěrečné obrovské radosti s kterou jste nejprve zasypali gólmana a potom sami vzájemně bylo vidět že vám to uvnitř šlape a to je moc důležitý. Vždyť nakonec paradoxně ti, kterým se v průběhu zápasu moc nedařilo v závěru skutečně podrželi a nebo dokonce rozhodli. Přeju vám aby vám to vydrželo a ve stejné sestavě jsme se mohli příští sezónu přijít na vás zase podívat a to třeba jako už na prvoligový mančaft. Kdo ví?
Závěrem ještě pochvala za pěkné a pravidelně aktuální webové stránky.
Neuvěřitelné !!!
(Rokyfans, 10. 12. 2011 17:49)Obrovská gratulace k neuvěřitelnému obratu v zápase s Milevskem !!!
Smekám čepici před všemi zainteresovanými !!!
Re: Neuvěřitelné !!!
(Fan z Rokycan, 10. 12. 2011 23:38)Připojuji se ke gratulaci !!!
Super!!
(Fanki, 22. 11. 2011 9:57)Hele hoši,
tak to je pecka, že jste zase první !! B L A H O P Ř E J U !!!!!!! Ale jak jsem koukal na ten komentář k zápasu ze strakonicema tak asi bylo hustý. Hlavně že jste to ustáli a přivezli domu body.
Re: Super!!
(Matěj (KORÝTKO), 22. 11. 2011 14:14)Tak vám powm že když kouknu na skóre, tak se blížíte střelenýma brankama ke 100 a na druhý straně máte dost pod 50 - oproti ostatním. Asi jste skutečně letos nejlepší. Když tu soutěž vyhrajete půjdete někam vejš ? Asi jo co? Bylo by dobrý!!!!!!
Zápas ze strakonicema
(Benísek, 22. 11. 2011 10:47)To teda čumim jak jste to dali strakonickej sežrat !!! fakt dobrý :-D
Obzvlášť ten závěr co máte na videu, tim ste je museli ale nas...!!
Ale to je dobře! Jsme rádi že jste dali na nás, vaše fandy a máte na závěr něco secvičenýho. Je to vážně hezká tečka na závěr zápasu. Tak jak už někdo psal předemnou - žádaný blbosti ať vám to vydrží !!!!!!!!!!!!! Na závěr pochvala za aktuální web a nový zprávičky.
Re: Zápas ze strakonicema
(MARŠÍK, 22. 11. 2011 14:03)Musim souhlasit. Na tom videu co máte na stránkách je vidět že jste si to, nebo je, skutečně vychutnali. A to je správně. Také se připojuji ke gratulaci.
kde to vázne ?
(Fan z Rokycan, 21. 11. 2011 12:32)tak honem, opravit tabulku !
Rokycany uz jsou prvni !!!
Milevsko má plichtu.
Re: kde to vázne ?
(Správce, 21. 11. 2011 17:16)O plichtě se vědělo už včera, ale čekalo se na potvrzení jednoho výsledku, aby byla tabulka aktuální a kompletní.
Už je vše v nelepším pořádku !!!! :-)
Jinak díky za podporu.
Komentář
(DONATELO (Pavel), 9. 11. 2011 8:33)Ahoj hoši,
na váš web jsem se dostal přes Facebook. Ani jsem nevěděl že web máte, protože na stránkách DDM není žádný odkaz. Web máte fakt hezký a hlavně aktuální zprávy i popis zápasů se mi líbí, protože se tam nepíšou nesmysli a je hlavně objektivní. Zatím je vidět že se vám docela daří, tak ať to hlavně vydrží. Máte docela dobře našlápnuto, tak žádny blbosti.
zápas s Vimperkem
(Majda, 5. 11. 2011 16:17)Zdar kluci,
tak to byla paráda :) dali ste jim to fakt slušně. Taky jsme vám fandily co to šlo. :D Akorát jsme čekaly že na konci máte nějaký rituál za výhro a ono nic. To je trochu škoda néééééééééé!!!
Ale jinak parádní výkon. Příšte zase přideme fandit.
Re: zápas s Vimperkem
(Benísek, 5. 11. 2011 18:29)Jo to pravda. Kluci něco by to chtělo. Po takovým pecka zápase se neradovat neni normální. Aspoň si stoupnout do řady a zahopat, nebo poklepat hokejkama. Jinak zápas vážně super !!! Když chtete tak vážně je to paráda. :D :) . Jo a jinak služnej web :-) Aktuální info, lbí se !!!!
Re: Re: zápas s Vimperkem
(Zdenda Šimon, 5. 11. 2011 19:38)Čágo borcí,
jo zápas dóóóóóst dobry twl. Musim souhlasit nějakou děkovačku by to chtělo. Když hrajete doma tak to má bezva efekt a venku tim naserete domácí. :D :-D Tak do toho a něco vymyslete. Jinak jsem koukal že se i fandilo obzvlášť tek klakson nebo trubka nebo co to bylo bylo dobrý. Zmákněte ještě rodiče aby vám udělali pořádnej kotel.
Tak zdarec a držte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Drazy
(Fesoj(pepa), 5. 11. 2011 17:25)Se chci zeptat jaký čísla budeme mít na těch novej drezech, jestly si zase budem řikat nebo budem mít ty samí co na těch co máme, protože minulej rok sem si napsal 86 a přišla mi naká divná 55, a 55 už nechci je to divný číslo :D :D 86 bych rád
Re: Drazy
(Vlasta, 5. 11. 2011 19:21)Čísla na modrých drezech budou stejná jako na těch světlejch.
!!! Stránky na Facebooku !!!
(Bláhič, 19. 10. 2011 2:33)Zdary!
Tady pod tim odkazem jsou ty naše stránky na Facebooku.. :)
http://www.facebook.com/pages/HC-Rokycany-Dorost-/138447626208490
Měla by tam bejt přidaná většina týmu, né-li všichní. Staram se tam o to já a Pepa..
Na ukázku banner:
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/316611_229640377089214_138447626208490_644020_481109518_n.jpg
Čágo :)
Přípravné utkání!
(Bláhič, 11. 8. 2013 11:31)